Beantwoord

Proximus tv app


  • Apprentice
  • 1 reactie
Reeds verscheidene keren proberen inloggen op de Proximus tv app, werkt niet... Keert telkens terug naar de log in... Kan dit worden verholpen?
icon

Beste antwoord door SamuelD 10 februari 2018, 08:50

Middy, ik heb een aanpassing gedaan, het zal nu wel lukken om in te loggen op de Proximus tv app! 🙂

Bekijk origineel

38 Reacties

Reputatie 6
Badge +4
Middy, ik heb een aanpassing gedaan, het zal nu wel lukken om in te loggen op de Proximus tv app! 🙂
Dankjewel, het lukt nu!
Reputatie 6
Badge +4

Hallo , ik heb net hetzelde probleem, kan u dit voor mij regelen?

Mijn klantnummer is 619544650

Alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +4
Dag Evildio,

Dit is voor je aangepast.

Groeten,

Jean-Paul
Thx
Hallo, mijn vader heeft ook hetzelfde probleem, hij kan niet inloggen op de Proximus TV App. Dit is zijn klantennr: 1619712. Alvast bedankt voor de hulp 😀
Reputatie 7
Badge +4
Bart, kan je me via een privé bericht even de login van je vader zijn MyProximus account doorgeven? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Heb ook hetzelfde probleem. Kan niet inloggen, keert keer op keer terug naar logingegevens.
Mijn klantnummer is 620858515
Reputatie 6
Badge +4
Dag Johnnymuziek,

Dit is voor je in orde gebracht. Je kan nu inloggen met je Myproximus gegevens.

Groeten,

Jean-Paul
Jean-PaulS schreef:

Dag Johnnymuziek,

Dit is voor je in orde gebracht. Je kan nu inloggen met je Myproximus gegevens.

Groeten,

Jean-Paul

Beste,

Van mij werkt de app ook niet...
ge telkens terug na de inlog...

Mvg
Beste,

Ook hier hetzelfde probleem. Klantnummer 620835436
Bedankt voor de feedback.
Reputatie 7
Badge +4
Kegan, kan je nog eens testen, het zou moeten werken nu.
Reputatie 7
Badge +4
Anthony,

Ik heb je gegevens gecheckt en alles staat correct voor jou, heb je nog steeds problemen met de app? Kan je ze eens opnieuw installeren?

Groeten,

Kim
beste,

hier op het account zelfde probleem: 620810685 op gsm moet ik beheerder zijn, en op app windows 10 is er geen telefoonummer verbonden.
Reputatie 7
Badge +4
Siddaru, ben je op je windows 10 app dan ook ingelogd met je myproximus account? Kan je op je gsm de app eens opnieuw intalleren?
nee niet beide open weet dat dit conflict geeft! maar kan op geen van beide op en beide zijn geïnstalleerd en al meerdere malen geherinstalleerd...
ze geven ook beiden een andere fout melding
Reputatie 7
Badge +4
Kan je print screens van de errors sturen? Dan laat ik het nakijken.
Deze is gsm

deze is windows 10 app

Reputatie 7
Badge +4
Ik laat het nakijken en hou je op de hoogte.
OK merci
Reputatie 7
Badge +4
Het zou nu in orde moeten zijn, kan je nog eens proberen?

Groeten
super werkt idd merci!

Reageer