Ontzettend.... (UPDATE 23-11-2014)

  • 29 October 2014
  • 29 reacties
  • 747 Bekeken

  • Practitioner
  • 49 reacties
... en ongelooflijk veel storingen de laatste paar weken. Echt ontzettend irritant.


Klantendienst bellen? Oh nee, niet weer.


fb789345





29 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Over wat heb je het eigenlijk?
Euh... over de vele enerverende storingen op mijn TV, mijnen beste.
Reputatie 6
Badge +2
En welke storingen zijn dat dan? Want je storingen en storingen.
je volgt best de procedure hier beschreven , surf naar ►procedure bij problemen


Als dit je niet helpt dan kan alleen Proximus zelf de oplossing bieden en dat ken je vragen via technische helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot22u)


Of als je niet wilt bellen of niet graag belt kan je een klacht via contact-mail ingeven, surf naar ► contact_email


(normaal nemen ze dan ook telefonisch contact op met u)


of ook nog via privé bericht aan 'Onze medewerkers' door te sturen ⚊▶ http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Onze medewerkers allemaal goed en wel.Ik ben nu wel eens benieuwd hoe lang dat gaat duren .Je hebt het allemaal perfect uitgelecht Elsa maar geef mij maar gewoon ons Eva terug want daar had ik tenminste een goede band mee.Ik heb je toch verteld van die laatste posts waar ik geen antwoorden meer op kreeg.En dit heefd niets te maken met die periode dat er hier problemen waren dat ze geen berichten meer kregen want dit was er nog voor.Ik heb nu gisterenavond dat bericht geschreven over die voetbal,ik ben eens benieuwd of daar ooit iets van komt.In ieder geval nog ooit commentaar bij één wedstrijd over een andere en bibi is terug naar telenet,en ik neem daar RIO.
Dat er inderdaad iets veranderd is en dat Team 'Eva' bijlange niet meer het zelfde is als het team van 'onze medewerkers' , voel je zo aan je ellenbogen.


vroeger bestond het team Eva uit een selecte groep (mss uit 5 personen of zo iets, ik weet het ook niet exact),


maar nu zal dit volgens mij gewoon al de helpdeskmedewerkers zijn, ik kan verkeerd zijn maar geen één van de medewerkers die dit wil bevestigen of een woordje uitleg geeft !?


Dus zou ik durven concluderen dat het bellen naar de helpdesk ongeveer op zelfde neerkomt al PB sturen naar 'onze medewerkers' !
Vroeger Elsa had je een band, dat had ik met Charlotte van Telenet ook.Die zat dan ook op Facebook.Het zou misschien nog beter zijn dat ze zo iets zouden doen.Dat van telenet bestaat geloof ik ook al een tijd niet meer maar je kon dan op Facebook rechtstreek je vraag stellen en vragen van klanten beantwoorden zoals hier op het forum.Maar ik vind kunnen die medewerkers er niet terug af.En al is dit nu fictief of niet ik praat liever tegen een Kristine of een Piet dan tegen een lantarenpaal die toch niet reageren.En sorry medewerkers als je dan toch meeleest ,ik ben de hardste noot om te kraken hier maar ik zeg het hoe het er uit komt,en dat is meestal hoe dat het is.
Storingen waren er verleden week en vorige week met hopen


Seconden zwart beeld bij omschakelen zenders, haperen met uitgesteld kijken, terugspoelen hapert, beeld staat plots 10 seconden stil voor de decoder weer verder gaat met afspelen.


Op maandag 27/10 viel hier alles plat, internet, TV geen signalen, VLS2 modem geen signaal, zelfs na heropstarten modem, decoders proberen te herstarten, beide ''geen signaal melding''


Na verschillende telefoons naar de technische dienst loste het probleem niet op, er was niets mis met mijn lijn volgens hen.


Op mijn smartphone kreeg ik meldingen zoals ''Wegens een incident kan er een probleem zijn,........ :'', we sturen U een SMS als het euvel opgelost is.


De technische dienst wist van geen onderbrekingen, na 2 uren waren we er nog niet uit, technische dienst zij mij na lang testen dat mijn modem defect was en ik naar de winkel een nieuwe moest halen.


laatste poging :


Ik heb mijn moden nogmaals geherstart, en na 15 min werkte deze weer terug als voorheen, ik had dus voor niets naar de winkel een andere modem gaan halen om met hetzelfe probleem te blijven.


Na dit euvel zag ik dat mijn TV menus waren omgeschakeld van BC naar proximus


Blijkbaar had dit alles te maken met upgrades software.


Hierna is alles terug in orde gekomen, alle haperingen en storingen die ik vorige weken ondervond op TV waren verdwenen, geen storingen meer, geen zwarte beelden meer,geen haperingen bij terugspoelen, snellere menu's, alleen aan de menu kleur moest ik even wennen, ik dacht dat proximus op halloween mode was geschakeld, wel grappig..


Wel ben ik al mijn geplande opnames kwijtgespeeld door de upgrades.


Eind goed, al goed. kortom geen modem defect, geen defecte decoders, allen 3 uren verwarring alom met de technische dienst.


Dit wou ik even kwijt, m.v.g. Jack
zelf kan je alleen dit doen , surf naar ►bij decoder problemen


en als dit niks oplost dan is het alleen proximus nog die het probleem kan oplossen
Elza,


Ik heb een paar dagen geleden twee maal contact opgenomen met de helpdesk. Eenmaal voor een probleem met My Proximus en eenmaal voor een factuur die plots niet meer geregeld werd via domiciliëring. Tweemaal heeft men mij daar gewoon blaasjes wijsgemaakt.!


Ik heb dan voor beide zaken onze medewerkers ingeschakeld met als gevolg dat ze op nauwelijks 1 dag opgelost waren.


Voor beide zaken heb ik een dossiernummer gekregen zodat ik bij problemen het dossier kon opvolgen.


Na afhandeling werd ik zowel per mail als per sms verwittigd dat alles terug on orde was. Dit is toch wel een hele vooruitgang .
Pierre , inderdaad als het zo is begint het weer op Eva van belgacom te trekken, ofwel heb je juist bij onze medewerkers iemand vast gekregen van het oude Eva van belgacom team.

Nu moet ik wel toegeven dat ik nu ook wel antwoord krijg van 'onze medewerkers' maar wat wel opvalt is dat het op wel bepaalde dagen vlotter gaat om een antwoord te krijgen dan op andere dagen, dus komt het nog op het zelfde neer volgens mij dat het toch nog altijd afhangt van wie er op dat moment op die dag bij de 'onze medewerkers ' van dienst is .

Maar wat ik wel raar vindt dat ze niet willen antwoorden op de vraag of het dezelfde mensen zijn van het vroegere Eva team die nu deel uitmaken van 'onze medewerkers' .


Maar ik blijf hopen dat het terug even goed zal werken als vroeger bij Eva
Reputatie 6
Badge +1
Waarom hebben ze dat eigenlijk niet zo gelaten? Het Eva team was een begrip en je werd er vaak heel goed geholpen, ik spreek uit ervaring. Met het team Onze Medewerkers heb ik nog geen contact gehad, dus ik kan niet oordelen of het slechter of beter is.
In ieder geval één voet staat al bij telenet en die andere hoef ik niet ver meer te zetten.Voor mij mogen ze grust hun gangen blijven doen.Zal eens zien of ik al antwoord op mijn vraag heb gekregen,maar, dat zal niet.
Weet niet of je probleem ondertussen opgelost is maar ik had ook massa's klachten : ontzettend traag, haperingen, verkeerde samenvattingen bij opgenomen programma's, door- of terugspeoelen zonder dat beeld meebewoog, etc etc etc, de lijst was eindeloos. Heb veel te lang gewacht om de technische dienst te bellen want toen ik hen eenmaal belde, stuurden ze een technieker en die zei me heel simpel dat m'n decoder de nieuwe recente upgrades ni aankon. Nu ik een nieuwe decoder heb, loopt alles vlot : zappen zeer snel, geen issues meer met opnames, etc... Een goeie service zou zijn om klanten met oudere decoders proactief op te bellen en hen een nieuwe decoder aan te bieden maar ja, de dag van vandaag moe ge zoiets van geen enkel bedrijf verwachten, denk ik ;-)
Ik heb op die twee dagen niets gehoord,nu ga je mij niet vertellen dat er één énkél iemand zit die die berichten afhandelt,en dat het enkele weken daarvoor vlotjes verliep.Als ik toen een vraag aan Eva stelde hoe jullie ze nu zien als persoon of fictief dan had ik van haar binnen de 2 dagen een antwoord.Sinds 2/3 weken loopt het zo mank als iemand met één been zonder krukken.Ik heb nu spijt dat ik geen satelliet op mijn dak van het appartement kan zetten.Want die dakraam gaat niet open,en normaal is dat verplicht dacht ik voor verluchting in de zomer.Maar ik weet niet juist waar ik dat kan melden.Of anders had er al een schotel gestaan en had ik meer dan 1000 zenders en zou ik de voetbal wel streamen van het net.
@Wim,


Het zal misschien bruut klinken maar ik denk dat iedereen ondertussen al lang weet dat de v3 en V3b niet meer van deze tijd is en dat het minimum een v4 en nog beter een V5 is.

Nu is het wel zo dat je zonder veel problemen je V3 kan laten vervangen door een recentere decoder, spijtig genoeg nog te veel door een V4 en niet door een V5 , maar het is toch al een serieuze verbetering tov een v3.

Er worden ook nog problemen gemeld voor de v4 en v5 ivm met nPVR opnames, maar deze problemen zijn eigenlijk niet echt decoder gebonden en door Poximus bekend, waarom niet iedereen die problemen heeft, dit is mij ook nog niet duidelijk.
Ik stel morgen dezelfde vraag aan Eva.Toen gingen Er max 2 dagen over,o zij moet er niet meer werken vanwege de aangekondigde besparingen in het begin van het jaar.Maar ik vind dat men dan aan klanten wel wat meer duidelijkhijd mag geven wat hier in feite scheef loopt.Dus zal morgen zeggen over die voetbal want ik ga geen 15€ blijven betalen dan kan ik evengoed voor niet gaan striemen.
@ Elsa


Bruut zijn mag, ik hou wel van de directe aanpak zonder tierlantijntjes :-)

Maar met alle respect : niet iedereen volgt deze zaken op de voet, ik ga niet om de zoveel tijd op de Belgacom site zoeken, ik weet begot niet welke decoders er op de markt zijn, en waar jij 't over hebt (v3, v3b, etc), dat klinkt als Chinees voor mij ;-)


In ieder geval het bericht is nu naar Eva gestuurt,ik ga nu zien of ik reactie ga krijgen van die medewerkers want daar staat juist het zelfde in als in het vorige.Ik heb er tevens ook bij gezet dat ik wacht tot de installatie van netflix om met heel de boel te verhuizen.Dat is nu wel de bedoeling,en als ik dan hier nog geen reactie op krijg dan weet ik niet wat die medewerkers nog doen i.p.v tegenwerken.
vind ik wel raar dat je geen antwoord krijgt van de medewerkers, ben je zeker dat die berichten toekomen , ik heb dit vroeger ook al voorgehad toen het Eva van Belgacom was dat ze de privé berichten van mij niet binnen kreeg !
@wimsterino


ter info ►decodertypes
Natuurlijk Elsa dat weet je toch,in die twee drie maanden dat ik lid ben heb ik haar toen een 20 tal berichten gestuurd,nu doe ik dit op dezelfde wijze bij die medewerkers.Maar je ziet zelf dat dat niet werkt.Het is het enige dat niet verandert is bij proximus sinds die naamsverwisseling.Nu word er bij het voetbal de doelpunten die er op een andere wedstrijd gebeuren vermeld en onder de helft worden de samenvattingen van alle overige wedstrijden van dat moment getoont zodat je dus niets meer hoeft op te nemen.Dat had je dus vroeger allemaal niet toen het belgacom noemde,en ik ga dus volgende week dit abonnement waarschijnlijk opzeggen want daar heb je toch geen nut meer aan als je maar één wedstrijd kan zien.
je zegt dat het niet werkt, maar ik krijg toch antwoord hoor !
Dan zal ik mijn vragen naar jou moeten sturen en zullen we het zo moeten regelen,maar kom dan achteraf niet zagen dat jij de slechte naam krijgt.Want je kent me.brutaal

Reageer