Ontzettend.... (UPDATE 23-11-2014)

  • 29 October 2014
  • 29 reacties
  • 747 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

blijkbaar reageren onze medewerkers toch nog hé Ken , surf naar ►comment ja
Update en ter informatie:


Afgelopen week heb ik 'streepjes' gezet telkens er 'blokjes' te zien waren op mijn beeld, dus storing van beeld en klank. Ik ben beginnen tellen vanag 19h tot 24h., zeven op zeven en ik kom aan 312 keer een storing van gemiddeld... dus GEMIDDELD... 6 seconden. Zeer enerverend!


Updates van software, stroom onderbreken en heropstarten van decoder, haalt allemaal niets uit. Wij hebben bovendien ook geweldig veel onderbrekingen van draadloos internet, na 17h wordt het ook beduidend trager om iets te downloaden of een filmpje te kijken, het is om een punthoofd van te krijgen.








Dan wordt het tijd dat je iemand laat komen of misschien zo als ik waarschijnlijk ga doen naar een ander gaat.Maar dit is dan wel voor een andere redenen.
surf eens naar ►test en klik daar op 'my Self Repair' om te zien of er geen problemen gemeld worden

Reageer