Ik vind dat Proximus 2 stappen achteruit doet door de omruiling van de decoder niet meer
toe te laten in een Proximus winkel.
Nu moet ik 3 dagen wachten op een nieuwe decoder.
Vroeger ging men naar de Proximus winkel met zijn doorgegeven nummer en men kon hem dan
omruilen.
ik vind deze beslissing klantonvriendelijk.
Inderdaad erg klantonvriendelijk.
Je eigen verdeelnet niet willen gebruiken, onbegrijpelijk.
Je zou de klant de mogelijk kunnen geven om te kiezen, afhaling of levering met de post.
Je eigen verdeelnet niet willen gebruiken, onbegrijpelijk.
Je zou de klant de mogelijk kunnen geven om te kiezen, afhaling of levering met de post.
Inderdaad, volgens de Px site wordt aangehaald niet naar een Proximus Center te gaan , maar eerst de klantendienst te contacteren, de operator beslist dan wat er verder moet gebeuren voor een eventuele omruiling van een defecte decoder/modem.
Hierbij de nota:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_swap/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/een-defecte-decoder-of-modem-omruilen.html
Mvg.
Hierbij de nota:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_swap/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/een-defecte-decoder-of-modem-omruilen.html
Mvg.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.