Nieuwe decoder v4
Vanaf half Desember eindelijk vdsl en digitale tv bij ons, maar als ik alles lees hier had ik toch mijn bedenkingen, maar toch een paar weken geleden toch beslist om digitale tv te nemen bij belgacom, Even naar de belgacom winkel in Turnhout , daar zeer vriendelijk ontvangen en 2 spinternieuwe decoders V4 en 3 plc s meegenomen, s avonds aangesloten (zeer makkelijk) en alles was perfect fantastisch HD tot s maandags dan begint het, de plc kleurt plots onranje het beeld begint te blokken en geen signaal, moet overschakelen naar sd, s anderendaags voormiddag hd , nademiddag weer blokken en geen signaal zo blijft dat tot gisteren middag, intussen de V4 een paar keer al opnieuw aangesloten en opgestart maar het helpt niet,als de stekker uit de plc is kleurt hij groen,stekker erin kleurt hij onranje, gisteren dan maar een facreset geprobeert en nu doet hij niets meer alleen sofware downloaden en als die na 20 minuten binnen is krijg ik een error met mededeling unable to download de software en dan begint hij gewoon opnieuw met hetzelfde resultaat, de andere decoder staat boven bij mijn zoon en die heeft geen enkel probleem, ik heb ook al het modem gereset maar dat helpt ook al niet en zowat alles ook al geprobeert wat ik hier op het forum al gelezen hebt, dus ik weet het niet meer of kan ik die decoder gewoon gaan omruilen in de belgacom winkel want ik heb ook weinig zin om uren aan de telefoon te hangen en nog niet geholpen kunnen worden
groetjes Will
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.