@frederik 6628 als ze reeds hun apparatuur herstart/gerest hebben kunnen ze niet veel meer doen, buiten indien mogelijk de decoder rechtstreeks eens verbinden met een utp netwerkkabel, indien die decoder nu zou verbonden zijn met de bbox over draadloze oplossingen, om zo te kunnen vaststellen of deze draadloze oplossingen evt. de oorzaak zouden kunnen zijn.
Als zij een Android decoder hebben is het ook belangrijk dat ze de originele HDMI kabel gebruiken die bij de decoder meegeleverd was.
Ook eventueel kunnen ze eens een andere HDMI ingang gebruiken op hun TV voor de decoder.
Proximus medewerkers kunnen als ze hier de draad terug opnemen ook je lijn uittesten op eventuele fouten en zij kunnen ook verder beslissen wat er nog kan gebeuren en ook beslissen om het nodig is van een TV box (decoder) op te sturen met Bpost zodat de oude kan omgeruild worden.
Zet best ook hun gegevens in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) onder het privé tekstveld “ticket” (kan alleen door PX medewerkers gelezen worden) bv hun klantnummer enz die kunnen nuttig zijn zodat de PX forummedewerkers daarmee direct aan de slag kunnen.
Dag Martin
bedankt voor uw reactie.
De decoder is al met een utp kabel verbonden. Ik zal eens vragen of ze de originele HDMI kabel gebruiken.
Ik heb hun info bij het vak “ticket” gezet.
@frederik 6628 Bedankt, dan kunnen de @Pro⌘imus-Forummedewerkers hiermee verder als ze de draad hier opnemen.
Helpt ook om de HDMI kabel effen uit de decoder te trekken en terug erin, of inderdaad een decoder reset doen helpt ook al veel miserie.
@frederik 6628 Hou ons op de hoogte of dit het geval is.
De reset is uitgevoerd.
Ik laat weten of ze vanavond terug problemen hebben.
Hallo,
de problemen zijn blijkbaar nog niet opgelost.
Best dat er eens iemand hun lijn controleert?
Mvg
Frederik
@frederik 6628
Ik zie dat je schoonouders twee decoders hebben, stelt men deze storingen vast op de beide decoders?
De meetresultaten van de aansluiting zijn wel goed.
Geert
@GeertC
Enkel in de woonkamer. Andere box staat nu in de woonkamer en sindsdien geen probleem meer.
Dus waarschijnlijk zal het wel aan die TV box liggen?
Mvg
@GeertC
Enkel in de woonkamer. Andere box staat nu in de woonkamer en sindsdien geen probleem meer.
Dus waarschijnlijk zal het wel aan die TV box liggen?
Mvg
daar lijkt het inderdaad op.
zijn er al stappen ondernomen om deze om te ruilen?
Geert
Ze zijn zelf eens naar een Proximus winkel geweest, maar daar zeiden ze om dit online te doen.
En daardoor dat ik er nu voor informeer hoe dit in zijn werk gaat .
@frederik 6628
hiervoor zou ik het unit Mac adres moeten hebben, dat vind je terug op de onderkant van de decoder op het grootste etiket onder de streepjescode.
Hiermee kan ik een omruiling inleiden.
Geert
@GeertC foto gepost van hun decoder.
Heb je info genoeg om een inruiling in te leiden?
Mvg
Frederik
@frederik 6628
kan er morgen, zaterdag of maandag iemand van bpost langskomen met een nieuwe decoder?
Geert
@frederik 6628 de decoder is onderweg. Deze zou maandag via BPost aan huis geleverd worden.