Vraag

zwart beeld na snel doorspoelen opname

  • 4 January 2023
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Bij het snel doorspoelen van een video opname bij mijn android tv box krijg ik zwart beeld. Enkel het geluid blijft verder gaan. Bij terug live kijken blijft het beeld zwart, maar geluid blijft wel goed. Het zwarte beeld is enkel weg te krijgen na reset van de tv box, dit is toch geen normale manier van werken. Zijn er nog mensen die dit meemaken?


3 reacties

Gebruik je de HDMI kabel om je decoder te verbinden met de TV, die meegeleverd was met de V7 decoder. 

Als je decoder niet rechtstreeks verbonden is met een utp kabel aan de bbox en je de mogelijkheid hebt om dit zo tijdelijk uit te voeren om een test te doen met een utp kabel die je voorlopig over de grond legt.

Decoder is verbonden via utp en tv met hdmi kabel. Voor de laatste softwareupdate had ik dit probleem helemaal niet. Beeld bleef gewoon normaal bij snel doorspoelen. Sedert de update krijg ik echter bij snel doorspoelen zwart beeld. Huidige sw versie 3.92.0 build ptt1.220210.001

Best afwachten dan op een reactie van een PX forummedewerker (moderator) om te zien of ze er weet van hebben dat het iets met de laatste software zou te maken hebben.

Reageer