Een topic dat hier al veel behandeld is maar blijkbaar nog altijd actueel. Ik ben sinds half oktober 2021 nieuwe klant bij proximus en heb sindsdien helaas nog geen enkele avond ongestoord beeld kunnen kijken. Om de zoveel tijd wordt het scherm zwart (geluid blijft), soms enorm veel - soms minder.
Na veel wachten aan de telefoon en contact met de 0800/22 800 krijg ik te horen dat de lijn goed is, dat het probleem gekend is en dat ze er volop aan werken.
Alle data- en HDMI kabels zijn splinternieuw, en ik heb al ontelbare resets van zowel box als decoder gedaan. Voor de volledigheid geef ik nog even mee dat ik met een klein patchpanel werk en een versterker.
Twee keer kreeg ik ondertussen de melding op mijn TV scherm dat de problemen zouden opgelost zijn na heropstart van Pickx. Niet dus helaas.
Twee vragen: 1. iemand hiervan op de hoogte wanneer dit zou opgelost moeten zijn? En 2. Wat met compensatie (financieel) het kan toch niet zijn dat je een abonnement betaald en al 2 maand niet deftig kan kijken zonder elke halve minuut onderbrekingen te hebben?