Vraag

zenders weg

  • 15 October 2023
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

  • Rising star
  • 16 reacties

Ik betaal tussen de 120 soms 140€ voor mijn abonement bij proximus iedere maand maar er zijn een paar zenders die ik niet kan zien en die zenders zijn vanaf nr67 tot en met nr76  zijn weg, mijn buren  hebben wel alle  zenders die betalen bij voor sport en huren nog af en toe een film en die betalen een heel stuk minder.Kan er mij iemand zeggen hoe dit komt want dat klopt toch niet?

alvast bedankt

 


3 reacties

Hier kun je al zien welke zenders er normaal te zien zijn:
Pickx Tv zenders - Belgische en buitenlandse zenders | Proximus

tv-channels-flanders-nl.pdf (proximus.be)

Als je zenders hernummerde hebt kunnen andere zenders wel veschuiven en  op een ander kanaal liggen.

Anders al eens de decoder heropstarten = 5sec volledig stroomloos zetten.

Dag Martin, er zijn dus redelijk wat zenders die verdwenen zijn , ik heb een heel andere zenderslijst en waarschijnlijk moet dit al jaren zo zijn want het is door mijn buren dat ik het heb ontdekt. er staan dus 999 zenders waarvan meer franse zenders die er dubbel of driedubbel instaan en dan nog niet de juiste zenders. Ik heb precies een heel oude zenderslijst.Er zijn 28 zenders dat ik niet zie staan, ik noem er eens een paar op, bbc first-bbc entertainment-fox-id investigation discovery-history-wild-do it tv-mtv 80’s - mtv live hd- mtv hits- melody- dxi- enz enz enz. Toch alvast bedankt voor je antwoord Martin ik weet dus niet hoe dit op te lossen.

alvast bedankt

in afwachting van een reactie/nazicht door een PX forum moderator:

zou je al eens kunnen de decoder resetten.

→ Je TV Box resetten | Proximus

Reageer