Vraag

zendercatalogus van Pickx+

  • 7 November 2021
  • 5 reacties
  • 793 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Waar vind ik de zendercatalogus van Pickx+(vroeger Movies&Series).We willen een film gaan zien,maar kan de zendercatalogus niet opvragen.We gaan naar de zender,drukken op ok,scrollen naar zendercatalogus,dan OK,maar er gebeurd niks.Zit er een bug in,of is de cataloog naar ergens ander verplaatst

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Probeer 3 maanden gratis

Als je nog geen Pickx+ abonnee bent, maar wel helemaal weg bent van ons uitgebreide aanbod én de nieuwe extra’s, probeer dan nu 3 maanden gratis! Alle informatie vind je hier terug::point_down:

:arrow_right:https://www.proximus.be/nl/id_cr_pickxplus/particulieren/pickx-tv-en-opties/pickx-tv-opties/pickxplus.html 

Na activatie vind je Pickx+, op zender 13 .

@Hans VG 
TBI: → Pickx Tv zenders - Belgische en buitenlandse zenders | Proximus 
daar kan je aan en uitvinken wat je wilt zien

 

Reputatie 2
Badge

ik had al movies and series

 

Hans VG,

Is jou probleem opgelost? En hoe? Ik heb hetzelfde probleem en de klantendienst van Proximus begrijpt blijkbaar mijn vraag niet..ook vind ik nergens op t net info betreffende het probleem: de zendercatalogus van pickx+ werkt niet.

 

 

Reputatie 2
Badge

Hans VG,

Is jou probleem opgelost? En hoe? Ik heb hetzelfde probleem en de klantendienst van Proximus begrijpt blijkbaar mijn vraag niet..ook vind ik nergens op t net info betreffende het probleem: de zendercatalogus van pickx+ werkt niet.

 

 

@Stefanj via menu(op afstandsbediening)dan shop en abbonementen selecteren,daar naar Pickx Mix gaan,dan films selecteren

Reageer