Beste,
Had op 17/3 afspraak gehad voor installatie decoder (uitbreiding naar Familus pack) die niet kon doorgaan.
Nu vandaag (27/3) telefoon gehad van proximus met vraag of ik eventueel zelf decoder zou willen installeren. Nu omdat Bbox, utp kabel geïnstalleerd zijn is dat geen probleem. Enige hardware actie is het plaatsen van decoder bij tv, aansluiten via hdmi en utp kabel. Activatie en setup zou via email uitgelegd worden.
Maar misschien is in telefoon communicatie iets niet duidelijk geweest. Volgens de mevrouw die mij contacteerde zou er toch een wijziging moeten gebeuren aan de kant van de contactdoos met splitter, en moet er toch een technieker langskomen.
Achteraf en volgens de handleidingen die ik kan raadplegen lijkt mijn aansluiting toch redelijk up to date te zijn. Ook gaf ze aan dat er eventueel een nieuwe Bbox zou moeten geplaatst worden.
Denk dat er in principe geen aanpassing meer moet gebeuren, maar ik kan mij natuurlijk vergissen. Daarom voeg ik twee fotos bij van mijn aansluiting en bbox. De blauwe kabel is voor Bbox. Zwart kabeltje gaat naar vaste lijn. Gele utp kabel voorzien voor decoder verbinding. Voor duidelijkheid heb ik splitter losgemaakt om de stekkerconfig te laten zien.
Als met huidige splitter de installatie toch kan uitgevoerd worden, dan graag verder contact. Vervanging van bbox met nieuwer model mag ook altijd. Indien toch technieker moet langskomen zou ten vroegste eind april worden. Dus als ik het zelf kan doen mag decoder (en event nieuwe Bbox) geleverd worden.
Aansluitende info :
bestelreferentie R00000026007010803, klantnr 358293
Aansluitingen