Vraag

WIFI kwaliteit pover

  • 18 August 2022
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Ik heb reeds glasvezel en het wifi-signaal vanaf de b-box naar TV, smartphones, Imac en laptop gebeurt draadloos. Die communicatie verloopt redelijk vlot (weliswaar niet sneller als in de pre-glasvezelperiode), maar van zodra iemand van het gezin naar de TV kijk en iemand anders kijkt TV op mijn Imac, dan stagneren beeld en geluid op de IMac om de haverklap. Nochtans : Imac en TV staan in dezelfde ruimte (de TV op een viertal meter verwijderd van de b-box en de Imac op een zevental meter van de b-box . Dit was overigens voor de glasvezelinstallatie het geval en allerhande ingrepen van mijzelf alsook met behulp van uw diensten verhielpen daar niets aan. Ik dacht dat het met glasvezel zou opgelost zijn. Niet dus !!! Ik ben reeds jaar en dag klant. Wij zijn in het jaar 2022. Ik betaal maandelijks een redelijk bedrag voor kwantiteit en kwaliteit en nog steeds lijkt het alsof ik te doen heb met een haperend WIFI gebeuren ergens te velde. Graag wou ik toch eens waar voor mijn geld : snelle draadloze WIFI waar dan ook in huis en op eender welk toestel dat vervat zit in mijn abonnement. Graag uw tussenkomst. Met dank en achting enz..…

 


2 reacties

Dat dit niets verandert tov van vroeger als je nog geen glasvezel had verwonderd mij niet echt (tenzij je een trage Vdsl verbinding zou gehad hebben) aangezien de wifi verbinding op de zelfde manier blijft verlopen tussen je apparaten en de bbox .

Het zal dus afwachten worden tot een Prox forummedewerker reageert en eventueel het nodig acht om eens een technieker te sturen voor verder onderzoek.

Reputatie 6
Badge +3

@LucGaston 

kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het aan deze kant ook eens natesten.

Reageer