Beantwoord

Wifi instellen op TV

  • 22 November 2023
  • 5 reacties
  • 339 Bekeken

Goededag

Is het mogelijk om wifi te activeren voor de Android TV decoder die we van Proximus hebben gekregen? Ik heb ooit deze vraag gesteld maar nooit een antwoord gekregen.

Er staat in het systeem dat het mogelijk is

mvg

icon

Beste antwoord door DaisyS 22 November 2023, 15:14

Bekijk origineel

5 reacties

Het is pas als de Android decoder (V7C) zal op de markt zal komen dat je deze decoder via zijn ingebouwde wifi access point zal kunnen verbinden via wifi met je bbox.

NB: iemand die hem reeds geïnstalleerd heeft = Signal wifi TV Box V7c | PX Fr Forum

Reputatie 7
Badge +5

@PeterST123 In de huidige V7 zit een wifi module maar deze is niet geactiveerd, dwz dat dit voor dit model niet mogelijk is. 

Het is pas als de Android decoder (V7C) zal op de markt zal komen dat je deze decoder via zijn ingebouwde wifi access point zal kunnen verbinden via wifi met je bbox.

NB: iemand die hem reeds geïnstalleerd heeft = Signal wifi TV Box V7c | PX Fr Forum

@PeterST123 In de huidige V7 zit een wifi module maar deze is niet geactiveerd, dwz dat dit voor dit model niet mogelijk is. 

Ik heb er even over nagedacht, is het echt niet mogelijk om het geforceerd aan te zetten, de wifi module? Wij gebruiken noodgedwongen een powerline adapter die enkel bedoeld is voor de tv box, en dat is jammer.

Het is pas als de Android decoder (V7C) zal op de markt zal komen dat je deze decoder via zijn ingebouwde wifi access point zal kunnen verbinden via wifi met je bbox.

NB: iemand die hem reeds geïnstalleerd heeft = Signal wifi TV Box V7c | PX Fr Forum

@PeterST123 In de huidige V7 zit een wifi module maar deze is niet geactiveerd, dwz dat dit voor dit model niet mogelijk is. 

Ik heb er even over nagedacht, is het echt niet mogelijk om het geforceerd aan te zetten, de wifi module? Wij gebruiken noodgedwongen een powerline adapter die enkel bedoeld is voor de tv box, en dat is jammer.

@PeterST123 

Ik weet niet wat de voorwaarden zijn om mss reeds te kunnen omruilen voor een V7compact met wifi en RJ45 aansluiting, mogelijks kunnen PX forummedewerkers u hieromtrent maandag ook wat uitleg geven.

https://www.proximus.be/manuals/nl/handleiding/particulieren/televisie/tv-box/installatie/android-v7c-internet-box-plus-rj45

Reputatie 5
Badge +2

@PeterST123  Nee de wifimodule op de V7 kan niet geactiveerd worden. 

@Martin De V7C is nog niet uitgebracht voor het grote publiek dus er zijn nog geen voorwaarde in verband met een omruiling.

Reageer