Als ik inlog op de website van proximus-pickx en bovenaan kies voor “mijn video’s” krijg ik volgend scherm.
Als ik kies voor “opgenomen” of “gepland” krijg ik sinds verschillende weken onderaan scherm. Ik veronderstelde dat dit gemeld probleem zichzelf zou oplossen, maar vermits dit niet is graag m’n vraag of er nog gebruikers zijn met hetzelfde probleem? Of men bij proximus op de hoogte is van dit blijvende, terugkomende boodschap ?
Heeft iemand ook dergelijke foutmelding, of ben ik alleen
Met vriendelijke groeten
Bladzijde 1 / 1
En via de pickx-app heb je daar ook het probleem
@rooboo Mag ik even vragen welke browser je gebruikt? Zou je ook uw cookies van uw browser kunnen cleanen en opnieuw proberen?
aan Martin, Michael V, Bedankt voor uw interesse van mijn vraag, probleem. Sorry voor laattijdig reageren, maar ik was en een paar dagen tussenuit. Het probleem stelt zich: Op mijn laptop zowel met Microsoft Edge en met Google Chrome Ik heb eveneens problemen met zowel de smartphone’s (Samsung) van mezelf als met deze van m’n echtgenote. Hetzelfde probleem op de tablet. Enkel bij de smartphone’s blijven knoppen onder “opnames” volledig leeg (zie photo hieronder)
Heb reeds vanalles uitgetest van verwijderen geschiedenis, cookies, enz. op m’n laptop. Zelfs het verwijderen van de apps op beide smartphones. Het bekijken van de uitgevoerde opnames op laptop en tablet is geen probleem maar wel via de app op de smartphone’s omdat de knoppen hier leegblijven
Zou er een probleem kunnen zijn met m’n account ?
groetjes
@rooboo Ik heb een paar aanpassingen gedaan. Kun je even controleren of het momenteel werkt via de website van pickx.
aan Michael V, Op de laptop is er niets veranderd en kan ik momenteel de opnames bekijken. Maar bij het openen van de knoppen “opgenomen” en “gepland” blijft de foutmelding “oeps…….” (zie foto hoger) terugkomen. Dit zowel bij Microsoft Edge als bij Google Chrome
Op tablet, en de twee smartphones: kies ik onderaan voor mijn video’s dan blijft de knop “opnames” in een lus doordraaien en blijft het scherm zwart. Heb de proximusPickx app verwijdert, smartphone’s herstart maar alles blijft hetzelfde; Zelfs de opgenomen programma’s kunnen niet meer bekeken worden
Aan de volgers van m’n probleemstelling,
Heb gemerkt dat het probleem sinds ‘n paar dagen opgelost is. Heeft het probeem zichzelf opgelost of heeft de tussenkomst Michael V er toe bijgedragen heeft, weet ik niet. Hopelijk blijft he nu zo correct functioneren.
Ik vond in elk geval dat ik dit toch even moest laten weten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.