Beantwoord
Wanneer is V6 decoder beschikbaar en hoe aanvragen ?
beste,
ik ben een gadget en een technologie fan ( deels door mijn beroep ), daarom vraag ik mij af wanneer de V6 decoder beschikbaar is en hoe kan men dat eventueel aanvragen? ik heb reeds een V5 en jah .. hopelijk bestaan er procedures dat mensen zoals ik ook de kans krijgen om te kunnen omruilen ... :-)
groeten,
Jonay
ik ben een gadget en een technologie fan ( deels door mijn beroep ), daarom vraag ik mij af wanneer de V6 decoder beschikbaar is en hoe kan men dat eventueel aanvragen? ik heb reeds een V5 en jah .. hopelijk bestaan er procedures dat mensen zoals ik ook de kans krijgen om te kunnen omruilen ... :-)
groeten,
Jonay
Beste antwoord door AzizA
Hallo Martin,
De V6 piloot loopt af op 31 juli 2018. Eind juni, begin juli zal elke klant een e-mail ontvangen waarbij het proces voor het terugsturen van de V6 (of een andere decoder als hij dat wenst ) zal worden uitgelegd.
Groetjes,
Aziz
Bekijk origineelDe V6 piloot loopt af op 31 juli 2018. Eind juni, begin juli zal elke klant een e-mail ontvangen waarbij het proces voor het terugsturen van de V6 (of een andere decoder als hij dat wenst ) zal worden uitgelegd.
Groetjes,
Aziz
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.