Hallo,
Nieuwe LG OLED 55C24ALA TV. Je vindt daarop wel een VTM GO APP., maar geen VRT max app. Kent iemand een procedure om de app te vinden en te installeren?
Dank voor een reactie.
Hallo,
Nieuwe LG OLED 55C24ALA TV. Je vindt daarop wel een VTM GO APP., maar geen VRT max app. Kent iemand een procedure om de app te vinden en te installeren?
Dank voor een reactie.
VRT Max app bestaat niet voor de LG WebOs systeem.
TBI: Op welke toestellen kan ik VRT MAX bekijken? Als de tv-app nog niet op uw Smart TV beschikbaar is, kan u deze enquête invullen: → https://vrt.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_0lfR6tjzoUSeoVD
VRT max kun je als app op je tv gebruiken als je een van de volgende opties hebt:
NB: VTM-go wordt ondersteund op LG WebOs.
Er zijn verschillende besturingssystemen voor smart-tv’s, zoals Android TV, WebOS, Tizen, Firefox OS en My Home Screen. Elk systeem heeft zijn eigen kenmerken, voordelen en nadelen. Hier is een korte samenvatting van elk systeem:
google geeft deze info weer, deze info is van begin februari dit jaar.
september 2023 was deze app nog niet ondersteund op WebOs van LG, dus vrees ervoor.
Hallo, omdat de VRT Max app niet bestaat voor de LG WebOs moeten we via SmartView streamen van onze tablet naar de TV. Tablet = Samsung Galaxy Tab S6 Lite.02 Feb 2023
&
Op welke toestellen kan ik VRT MAX bekijken?
Televisiescherm
VRT MAX op een televisiescherm bekijken kan op meerdere manieren:
Browsers van Smart TV's worden niet ondersteund. Het kan zijn dat het daar soms werkt, maar we kunnen die werking niet garanderen.
belgie staat zo achter met hun apps, mag allemaal niet teveel geld kosten aan licenties om op alle tv’s beschikbaar te zijn.
Tja als er veel LG (en andere) gebruikers de enquete van de VRT invullen komt het er misschien ooit eens van …
→ gebruik maken van externe androidTV of appleTV boxen
ik gebruik ook nog een oude google HDMI dongle en dat werkt heel goed.
Iedereen bedankt voor de reactie. Ik heb ondertussen een oplossing gevonden maar betreur dat de app niet beschikbaar is. Ik heb een tv Apple boxje geïnstalleerd en de VRT Max app op mijn iPhone . Het streamen verloopt perfect. Allen dank.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.