Skip to main content

Beste,

 

Hoe verwijder ik mijn huidige myproximus account van onze opgezegde lijn waar we geen actieve diensten meer hebben?

Wij hebben een nieuwe lijn en ik wens hiervoor hetzelfde mailadres te gebruiken voor de myproximus account.

Mvg

F.

Probeer eens deze procedure te volgen:

De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account"

Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto),
de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.

De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"

Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.

!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4 maanden) nodig van zijn nieuw klantnummer (factuurdatum, activatiecode en klantnummer).


@fabtelint 

is het gelukt met de info van Martin? (dank je, Martin)

via onze proximus website vind je ook veel info

bijv

https://www.proximus.be/nl/id_search-private-ES/particulieren/p-orphans/zp-part.html?q=myproximus%20account%20ontkoppelen

Groeten

Tina


@fabtelint

is het gelukt met de info van Martin? (dank je, Martin)

 

Het ontkoppelen is gelukt maar krijg nergens de mogelijkheid om een nieuwe  producten toe te voegen (codes factuur). Misschien dat dit even duurt. Ik probeer dit een van de dagen nog eens.

 


@fabtelint 

kan je hier eens kijken?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/al-je-producten-zien-in-myproximus.html

 


Nee het lukt niet om een product te voegen.

Ga een nieuwe account aanmaak en zou willen vragen om de oude account te verwijderen conform de huidige GDPR regels.

Alvast bedankt voor de reacties.


Dag @fabtelint ik maak dossier 50185474 voor onze dienst MyProximus, die je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi


@fabtelint 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/al-je-producten-zien-in-myproximus.html

je partner heeft ook een login in MyProximus? Kijk je eens na via de volgende link?

het dossier is ondertussen ook opgemaakt voor achterliggende dienst.

Laat ons maar weten of het lukt?

vriendelijke groeten

tina


Reageer