Beste,
Hoe verwijder ik mijn huidige myproximus account van onze opgezegde lijn waar we geen actieve diensten meer hebben?
Wij hebben een nieuwe lijn en ik wens hiervoor hetzelfde mailadres te gebruiken voor de myproximus account.
Mvg
F.
Beste,
Hoe verwijder ik mijn huidige myproximus account van onze opgezegde lijn waar we geen actieve diensten meer hebben?
Wij hebben een nieuwe lijn en ik wens hiervoor hetzelfde mailadres te gebruiken voor de myproximus account.
Mvg
F.
Probeer eens deze procedure te volgen:
De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account"
Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto),
de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.
De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"
Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.
!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4 maanden) nodig van zijn nieuw klantnummer (factuurdatum, activatiecode en klantnummer).
is het gelukt met de info van Martin? (dank je, Martin)
via onze proximus website vind je ook veel info
bijv
Groeten
Tina
is het gelukt met de info van Martin? (dank je, Martin)
Het ontkoppelen is gelukt maar krijg nergens de mogelijkheid om een nieuwe producten toe te voegen (codes factuur). Misschien dat dit even duurt. Ik probeer dit een van de dagen nog eens.
kan je hier eens kijken?
Nee het lukt niet om een product te voegen.
Ga een nieuwe account aanmaak en zou willen vragen om de oude account te verwijderen conform de huidige GDPR regels.
Alvast bedankt voor de reacties.
Dag
je partner heeft ook een login in MyProximus? Kijk je eens na via de volgende link?
het dossier is ondertussen ook opgemaakt voor achterliggende dienst.
Laat ons maar weten of het lukt?
vriendelijke groeten
tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.