Skip to main content

ik heb 2 tv’s met elk een decoder. Via mail werd gemeld dat oude decoders automatisch worden vervangen. Ik kreeg echter 1 decoder, V6 met nieuwe afstandsbediening. Na een telefoontje naar de klantendienst werd de tweede decoder opgestuurd, model V5 zonder afstandsbediening. Waarom geen 2 gelijke modellen voor eenzelfde klant? En wat is het verschil tussen de 2? Waarom de ene met nieuwe afstandsbediening en de andere niet? Ik probeerde de klantendienst hierover  te telefoneren, na In totaal drie kwartier wachten heb ik het opgegeven.

Ik stel inderdaad vast dat nu met regelmaat de oude decoders vervangen worden met V5C decoders, volgens ik kan concluderen worden de V6 decoders niet zo vlug meer uitgedeeld omdat die nog met vervelende bugs zitten.

Ik heb natuurlijk geen glazen bol maar ik vraag mij zelf af of die V6 nog echt gaat verder gedebugd worden en men eerder zal overstappen naar zijn opvolger ook een 4K Android decoder.

Maar verder laat ik het natuurlijk aan iemand van het proximus forum over om je verder te helpen.


Klopt inderdaad wat je zegt @Martin , er worden geen V6 decoders meer geleverd wel nog V5C, omdat deze bug free zijn.


Niet opnieuw getelefoneerd naar de klantendienst, ditmaal een man aan de lijn gehad die goed op de hoogte was en mij heel vlug heeft geholpen. Het is dus afhankelijk van wie je aan de lijn krijgt (derde keer goede keer).

 


Ik heb nochtans begin deze week een V6 ontvangen ter vervanging van de oude decoder.


Ondervind je dan geen problemen met je V6 decoder?


Ik heb hem pas gekregen en wacht nog met de installatie ervan omdat ik nog films vanop de harde schijf van de oude decoder wil bekijken. Maar ik krijg nu wel weinig vertrouwen in die nieuwe decoder. Afwachten… geen nieuws is uiteraard goed nieuws 🙂


Laat ons in ieder geval weten welke problemen je eventueel met de v6 ondervindt, is altijd interessant om weten, dank u.


Ondertussen al een drietal weken overgeschakeld op de nieuwe decoder V6. Een vervelend probleem is dat sindsdien het beeld en het geluid niet synchroon zijn…. Ook geen beterschap met heropstarten van decoder.

 


Ja en of er nog veel updates gaan komen dit is de vraag aangezien die niet meer gecommercialiseerd wordt!


Ik zou die V6 toch laten vervangen, je kunt moeilijk vandaag kijken en morgen luisteren hè. Een gebrek aan synchronisatie, dat is om zot van te worden! 😂


Reageer