Vraag

vervanging afstandsbediening V5

  • 12 March 2023
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Ook onze afstandsbediening V5 is dringend aan vervanging toe. De TV knop en de Proximusknop werken slechts na hard drukken.

De meeste andere knoppen werken ook maar half meer, soms slechte verbinding naar de tv toe.

Het ding is dan ook al enkele jaren in gebruik en geeft het nu bijna op.

Gelieve mij een andere te sturen aub . Met dank.


6 reacties

@Luc De Roeck Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen om je hiermee verder te helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

PS: deze remote wordt verstuurt door Bpost en de oude remote moet niet meer teruggestuurd worden.

Ik heb mijn forum profiel ingevuld en de wijzigingen opgeslagen.

Dank u voor de opvolging.

Nog geen afstandsbediening ontvangen. Hoelang duurt dat gewoonlijk?

 

De @PX moderatoren hebben blijkbaar je bericht hier nog niet opgemerkt en zal je remote ook nog niet verstuurd zijn met Bpost, anders moest je die al lang ontvangen hebben.

Moet ik iets doen om die mensen hierop attent te maken of wilt U zelf de moeite doen om mij een afstandbediening op te sturen? Qua klanten service kan dit tellen!

Reputatie 6
Badge +3

@Luc De Roeck een nieuwe afstandsbediening is onderweg. Hij zou normaal gezien morgen geleverd worden aan huis door BPost.

Reageer