Vraag

Verkeerde programmatie en serieopname niet mgl op NatGeoWild

  • 15 January 2021
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 1

Blijkbaar na jaren klachten over foutieve programmatie  nu nog steeds niet opgelost. Vooral op NatGeoWild, Zes en BBC first.

Serieopname niet mogelijk op NatGeoWild. Elke afl. moet je zelf zoeken en apart programmeren. 

Heb al spijt dat ik bij Telenet ben vertrokken…


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

hi, Men is op de hoogte van dit probleem en werkt aan een oplossing
Onze excuses voor het ongemak

Reputatie 1

Zo frustrerend, je wil kijken naar deel 2 van Midsummer Murders en dan is er een totaal ander programma opgenomen... Opname van 14 en 15 januari op BBC first.

Voor deel twee wel 145 minuten opname en op het einde 25 minuten terug van het eerste deel.

Reputatie 1

Volgende 3 opnames Midsummer Murders van 16, 17 en 18 januari ook verkeerde programmatie.

Daarna (30 tot 24/1) heel verwarrend: sommige afleveringen tweemaal opgenomen maar met dan toch een andere inhoud.

Dan is op 24/1 afl.1 = S12-E4 en afl.2 is dan plots = S12-E8. Bij andere series ook op andere zenders vaak seizoen of jaartal release verkeerd of gewoon niet vermeld.

Op woensdag 27 januari deel 1 van S9-E7 en het 2de deel (vandaag 00.55u) is opnieuw een ander programma opgenomen. 

Het is een echte soep. Je kan er niet op vertrouwen. Ik ben dit toch wel heel erg beu aan het worden en ik ben nog maar 1 maand (een ontevreden) klant.

Reputatie 4
Badge +2

ja . is zo op de zenders bbc first , national geographic . disneychanel en nikelodeon  zeker niet leuk!!!

Reageer