Skip to main content

@tina.b  @AntonellaD  @GeertC  @Luc.M   @HadewychT  @YorickP  @jonathandr 

Vandaag is de verhuis van onze producten bij Proximus van het oude naar het nieuwe adres uitgevoerd. Eerst leek het er op dat het om een bepaalde reden niet zou lukken, maar de technieker heeft prima werk geleverd, waarvoor dank.

1) Echter zijn onze opnames op korte en lange termijn allemaal verdwenen. Kunnen deze opnames nog teruggehaald worden?

2) Is onze verhuis ook bij jullie goed ‘doorgestroomd’, m.a.w. is alles volledig in orde? Op MyProximus ziet alles er in orde en voltooid uit.

Bedankt voor de informatie.

In het vorige bericht had ik aangegeven dat onze opnames op korte en lange termijn allemaal verdwenen waren. Zonet heb ik naar @HadewychT een privébericht gestuurd met een zo goed als mogelijk overzicht van de verdwenen opnames en naar @tina.b een privébericht (omdat er eerdere communicatie met haar is geweest over de verhuis) met de vraag of alles volledig in orde is.


mss komt één van beiden maandag hier langs maar het kan ook een andere proximus forummedewerker zijn die je verder kan helpen maandag.


@rsca_rsca 

verder geholpen via privé bericht.

 

Groeten

Geert


@tina.b
@GeertC 

Bedankt voor jullie hulp!