Skip to main content
Vraag

verdwenen opnames


Opnames verdwenen na herstarten decoder

 

This topic has been closed for comments

16 reacties

  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 14 maart 2021

Bij willen bekijken van programma krijg ik vaak foutmelding ivm serverfout media niet beschikbaar..dan herstart ik decoder en programma is weg..

 


Martin
  • 32644 reacties
  • 14 maart 2021

maandag komen de Prox forummedewerkers terug langs en kunnen die ook terug zetten als het moet.

bbox en decoder eens resetten kun je ook proberen

eerst bbox resetten en pas als die volledig terug functioneel is de decoder resetten

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2047 reacties
  • 15 maart 2021

@Nancy_041 Heb je de stappen ondernomen zoals @Martin heeft gezegd? 

Kan je je forumprofiel vervolledigen? Indien er nog problemen zijn kunnen we het eens nakijken. 

Over welke opname(s) zou het gaan? 


  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 15 maart 2021

Ondertussen getelefoneerd naar Proximus en decoder gereset.. probleem zou moeten opgelost zijn. Maar wel héél jammer dat al die opnames weg zijn..Aan de telefoon werd mij gezegd dat ze die niet meer kunnen terughalen..Ik dacht nochtans dat alles daar werd bewaard..een harde schijf zoals vroeger was dan misschien toch beter??


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2047 reacties
  • 15 maart 2021

@Nancy_041 Als de opnames verwijderd zijn kunnen we ze inderdaad niet terug halen. 

Over welke opnames zou het gaan? 


  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 15 maart 2021

De opnames van Leef en verboden liefde..maar ik begrijp niet goed waarom je dit vraagt aangezien ik ze toch niet kan terug krijgen... Ik heb nochtans al gelezen dat mensen wél hun opnames terug kregen..en dat snap ik niet goed.

Groetjes

Nancy


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 448 reacties
  • 15 maart 2021

Wat er bedoelt wordt, is al u de opnames verwijderd heeft van uw account, kunnen we ze niet meer terugzetten. Er zijn andere omstandigheden waar het wel mogelijk is, wanneer we de link terug leggen tussen uw decoder en de bibliotheek dat mensen hun opnames terug te zien krijgen.

Als u uw klantennummer of lijnnummer toevoegt aan uw profiel zoals @DaisyS gevraagd had, kunnen we kijken om dit ook voor u te doen.


  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 15 maart 2021

Ok ik heb efkes moeten zoeken om mijn profiel te vinden en aan te passen..Maar nu heb ik mijn tel.nr. toegevoegd en hoop dat daarmee ook mijn opnames kunnen worden terug gezet.

Groetjes

Nancy


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3341 reacties
  • 16 maart 2021

Ik heb je opnames terug toegevoegd.


  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 16 maart 2021

Ik zal vanavond eens checken als ik thuis kom..Alvast bedankt

Groetjes 

Nancy

 

 

 


  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 16 maart 2021

Hallo,

zopas eens gekeken..en neen hoor mijn opnames staan er niet terug


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 448 reacties
  • 16 maart 2021

Heeft u sinds Hadewych haar tussenkomst de decoder ook herstart?

 


  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 17 maart 2021

Neen ..zal ik straks eens doen

 


  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 17 maart 2021

De afleveringen van Leef staan er nu wél terug maar niet deze van verboden liefde...


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 17 maart 2021
Nancy_041 schreef:

De afleveringen van Leef staan er nu wél terug maar niet deze van verboden liefde...

ok, ik probeer deze nogmaals toe te voegen voor je


  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 18 maart 2021

Ok. Nu staat alles terug en daar ben ik blij om. Wel jammer dat ik dit zelf allemaal heb moeten uitzoeken en via zoeken op Google op dit forum ben gekomen. Want de Proximus medewerker die ik aan de telefoon had zondag zei mij onmiddellijk dat verdwenen opnames onmogelijk konden worden terug gezet 😒 Ofwel werkt die man er nog niet lang en weet hij niet dat dit wél mogelijk is.

In ieder geval.. probleem opgelost.. bedankt