Hallo,
Bij het doorspoelen van een opgenomen programma herstart mijn V7 decoder. Na meerdere pogingen geeft het altijd hetzelfde resultaat.
Wie heeft hier ook last van?
Hallo,
Bij het doorspoelen van een opgenomen programma herstart mijn V7 decoder. Na meerdere pogingen geeft het altijd hetzelfde resultaat.
Wie heeft hier ook last van?
helpt het niet als je de decoder reset
Pas maandag komt hier iemand van prox zelf terug op het forum, maar morgen zaterdag, ook zondag, kunnen bellen op het gratis nr van de helpdesk 0800 22 800
helpt het niet als je de decoder reset
Pas maandag komt hier iemand van prox zelf terug op het forum, maar morgen zaterdag, ook zondag, kunnen bellen op het gratis nr van de helpdesk 0800 22 800
Dat maakt helaas geen verschil, lijkt mij een Android app bug.
zou goed kunnen want al de bugs zijn hier nog niet gekend op het forum aangezien die eigenlijk nog gedeeltelijk door testers uitgeprobeerd wordt en nu in mondjesmaat aan Epic full klanten.
Wij hebben een V7 ontvangen bij een Flex S abonnement voor een 2e verblijf.
mss wordt dit voor kleine bedrijven en zelfstandigen wel vlugger toegekend, ik weet het echt niet alleen weet ik dat die nog niet bugvrij is !
Hallo,
Bij het doorspoelen van een opgenomen programma herstart mijn V7 decoder. Na meerdere pogingen geeft het altijd hetzelfde resultaat.
Wie heeft hier ook last van?
Chris heb je al een update gedaan vn de V7 en de afstandsbediening ? Kun je doen bij instellingen van de V7
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.