V7 decoder een hoop miserie

  • 11 November 2020
  • 86 reacties
  • 4479 Bekeken


Toon eerste bericht

86 reacties

ja de booster is eigenlijk ook maar bedoelt als je niet ontvangst genoeg hebt rechtstreeks van de bbox om hem ergens tussenin te zetten zodat de ontvangst voldoende wordt.

Reputatie 7
Badge +5

@Choreftis Indien de wifi booster defect is zal deze kosteloos worden omgeruild. 

Aangezien alles uitgaat buiten het power lichtje vermoed ik toch dat er iets is met de verbinding binnenshuis. 

We kunnen iemand ter plaatse sturen om het te komen nakijken of we kunnen de booster omruilen.

Reputatie 1
Badge

Ja ik moet toegeven, de laatste keer dat dit gebeurde heb ik er erg in gehad, dat niet alleen mijn booster maar ook de TP link repeater die ik heb was uitgevallen, dus dan toch een echt korte onderbreking van de WiFi, erg kort want als je gaat kijken branden alle lichtjes die moeten branden……
En ja ik heb acht dagen geleden met de Bbox een fabrieksherstel gedaan.

Reputatie 7
Badge +5

@Choreftis Ik heb je lijn net nog eens uitgemeten en de resultaten zijn goed. 

Ik zie geen storing op je wifi. 

Reputatie 1
Badge

Ja dan moet ik alleen nog concluderen dat de modem, alhoewel hij nog niet zo oud is, niet helemaal in orde is, omdat hij op willekeurige momenten de wifi onderbreekt…..

Reputatie 7
Badge +5

@Choreftis Moest de modem echt het wifi signaal verbreken zou dit ook willen zeggen dat wij dit zouden zien in de meting. 

Dit is niet het geval. Heb nogmaals een meting gedaan specifiek voor je wifi er is geen enkel toestel momenteel waar de wifi geen goede connectie mee heeft.

Reputatie 1
Badge

Ja nu is alles ok, maar kunnen jullie ook zien wanneer hij een onderbreking heeft gehad of gaat krijgen????

Reputatie 7
Badge +5

@Choreftis Wij kunnen zien of er een onderbreking is geweest maar op basis van de resultaten van de meting die ik net heb gedaan zie ik geen problemen. 

Wat er in de toekomst gaat gebeuren kunnen we helaas niet zien. 

Reputatie 1
Badge

Misschien dan toch voorstellen om een technieker langs te laten komen?

Reputatie 7
Badge +5

@Choreftis We kunnen zeker iemand ter plaatse sturen maar op basis van de meting zou ik dit niet direct aanraden. 

Met de goede resultaten die uit de meting zijn gekomen is dit eigenlijk niet nodig.

Reputatie 1
Badge

Ok dan wachten nog eens af, het is alleen jammer dat dit het meeste voorkomt als we TV aan het kijken zijn..

Toch bedankt voor de moeite.

Reageer