Skip to main content

Beste,

Heb de v5 mini gereset, kabel uitgetrokken, zonder stroom gezet.. etc

Hij start niet meer op en het signaal lampje knippert.

Wie kan mij helpen? 

Groeten Christophe

Heb je de netstekker van zijn voedingsadapter eens uit het stopcontact getrokken en dan proberen te resetten

Heb je nog Internet of voor je de decoder probeert te resetten eerst eens de bbox 10 sec uitzetten.

Anders moet je eens naar 080022800 bellen want hiet komt niemand langs vandaag die van PX zelf is.


Heb nu net de bbox van het net gehaald en terug ingestoken maar blijft hetzelfde....


Ja het zal wachten zijn tot een PX medewerker morgen langs komt of anders bellen naar 080022800 zodat ze u kunnen helpen of een decoder kunnen opsturen via Bpost.

Je kan altijd voorlopig via http://pickx.be TV kijken en bv casten naar TV 

Proximus TV kijken zonder decoder is mogelijk via de Pickx-app
Pickx-app bekijken via Apple TV | Proximus
Pickx-app bekijken via Chromecast | Proximus

of ook kun je van zenders een app installeren op een smart TV


Dank voor de info. Ze gaan een nieuwe decoder opsturen. 


Reageer