Beantwoord

Updat ios 14.5

  • 27 April 2021
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 3
Badge

De nieuwe update IOS 14.5 is beschikbaar voor download.   Om alle problemen te vermijden, ga ik niet updaten tot Proximus kan bevestigen dat de PICKX APP compatibel is voor deze versie.  Of heeft iemand al ervaring?

 

@ Proximus :   kunnen jullie bevestigen dat update IOS 14.5 OK is voor de Pickx app.

icon

Beste antwoord door jojo_01 27 April 2021, 07:54

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge

Hallo Philippe-dieter,

ik heb deze morgen de test gedaan en ik moet meedelen dat de pickx app werkt.Hetis dus geen probleem om de update naar 14.5 te doen.

Succes en groetjes

Reputatie 3
Badge

Voor Apple TV is er eveneens een update beschikbaar naar versie 14.5.   Heeft iemand deze reeds uitgevoerd zonder gevolgen voor de app Pickx op Apple TV ?

 

@proximius :kunnen jullie bevestigen dat de versie-update 14.5op Apple TV geen problemen geeft met de Pickx app?

Reputatie 7
Badge +4

Voor Apple TV is er eveneens een update beschikbaar naar versie 14.5.   Heeft iemand deze reeds uitgevoerd zonder gevolgen voor de app Pickx op Apple TV ?

 

@proximius :kunnen jullie bevestigen dat de versie-update 14.5op Apple TV geen problemen geeft met de Pickx app?

hi
tot op heden heb ik geen enkele melding gekregen dat de 14.5 update problemen geeft met de pickx app

Ik heb het ondertussen ook al aan verschillende gevraagd en geen probleem blijkbaar (uitgezonderd het casten, maar dat is dan weer een ander probleem)  en ook op ipad en iphone geen enkel probleem ….

ik heb geprobeerd op mijn iPad met iOs14.5 en pickx 5.5.4 en casten werkt terug ook nu bij mij. 

Reageer