beste, sinds we op 11 juli de nieuwe tvbox ontvingen via de post zijn er al die maanden problemen bij het opstarten van de tv.We moeten minstens 1 maal per week de stekker uittrekken want we krijgen regelmatig GEEN VIDIOSIGNAAL te zien ,dat is toch niet normaal Telkens we de tv aanzetten duurt het meerdere minuten voor we beeld krijgen ,want het beeld PIXEL begint dan te draaien en te draaien .maandag 24 oktober hebben we het gratis nr 0800 gebeld en men heeft ons geholpen door vanuit proximus te resetten en wij moesten thuis ook resetten door met een tandenstoker achteraan de tvbox ineen gaatje te drukken. .diezelfde dag waren de problemen opgelost maar de volgende dag 25 oktober waren de problemen er opnieuw. toen we onze oude tvbox hadden ging alles veel beter,vlugger en hadden we onmiddelijk beeld bij het aanzetten van de tv..Wij denken dat we een slechte tvbox gekregen hebben.Waarom kan men ons niet klaar en duidelijk helpen. Indien het zo blijft duren zien we ons genoodzaakt naar telenet. Help ons a u b.fam de rijck
Bladzijde 1 / 1
Is je V7 Android decoder rechtstreeks verbonden met utp netwerkkabel aan de bbox.
Best ook eens de bbox resetten = 20 seconden het verzonken reset knopje achteraan ingedrukt blijven houden en dan pas loslaten (Dit uitvoeren nadat je eerst de decoder stroomloos gezet heeft, bvb door netstekker uit te trekken en pas terug steken als je via de bbox terug kunt surfen)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.