je decoder is waarschijnlijk niet rechtstreeks met de bbox met een utp netwerkkabel verbonden, maar waarschijnlijk met draadloze apparatuur er tussen heb je deze ook al eens herstart zie → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
Als je wilt uitmaken of het 100% aan de draadloze apparatuur ligt dan zou je eigenlijk deze decoder moeten kunnen voorlopig verbinden met een losliggende utp kabel rechtstreeks aan de bbox of de decoder eens in de plaats zetten waar je andere decoder staat
PS: proximus medewerkers komen niet langs tijdens de weekends hier
Je kunt wel tijdens de weekends bellen naar de helpdesk 0800 22 800
Wij hebben alles al meermaals gedaan van heropstart. Zowel de modem als de digicorders als de witte kastjes die in verbinding staan tussen boven en onder. Alles brand perfect maar toch blijft de tv hangen…
dus als je de decoder verbindt met lange utp kabel of bij omwisselen van de decoders van plaats blijft het probleem zich voordoen in de slaapkamer, dan zou dit betekenen dat het aan de witte bakjes te wijten is, kun je bvb proberen van één van beide van stopcontact te veranderen en desnoods de tweede ook eens, zeker deze bakjes (PLC’s) niet voeden via een stekkerdoos.
Hebben we ook al eens gedaan, we hebben zelf eens een wifibooster van proximus aangesloten maar het probleem blijft. Kan er geen fiber reset gedaan worden dan?
Proximus forummedewerkers kunnen dit inderdaad eens uitvoeren als ze hier de draad opnemen.
hi @NancyM ik kijk om dit voor je te resetten
Beste,
Kan het dat dit rond 11u daarstraks gebeurt is?
@NancyM
zijn er na de fiber - reset nog onderbrekinen geweest op je tv’s?
Geert