Regelmatig ondervinden we problemen by het herbekijken van een programma met TV Replay: op een bepaald moment wordt het programma afgebroken en kom je meteen terug in live-tv mode uit. Ben zelf informaticus en heb werkelijk alles al geprobeerd: modem reset, decoder reset, devolo reset... de verbinding op zich is zeker in orde.
het kan soms een rol spelen in welke volgorde je de toestellen herstart of reset
- decoder zonder spanning zetten
- bbox 10sec stroomloos zetten
- wachten tot je weer kunt surfen
- decoder terug onder spanning zetten
en dit best, als je de mogelijk hebt, van het te proberen door de decoder voorlopig te verbinden met een lange utp kabel, aangesloten aan de bbox.
voor resetten het zelfde verhaal.
Ondervind je dit op de decoder of op de Pickx app?
Geert
Live tv, opgenomen content, Netflix etc geven nooit problemen. Enkel de replay+.
Hier hetzelfde probleem, ook bij spelen van ‘opnames’.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.