Beantwoord

TV Replay+ op PC werkt niet meer

  • 5 January 2022
  • 11 reacties
  • 271 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi,

Ik was een programma aan ‘t herbekijken. Ik was eventjes verstrooid en wou enkele minuten terugspoelen, en plots krijg ik een balkje te zien dat ik een TV Replay+ abonnement moest hebben.

Ik heb die functie dus wel (zie 2 afbeeldingen onderaan).

Proximus krijgt dat Pickx-gedoe echt niet deftig op de rails, hé!

 

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 5 January 2022, 20:55

Bekijk origineel

11 reacties

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.

Vragen over TV Replay | Proximus

mss ook erbij vermelden of het eventueel wel werkt via decoder.

Reputatie 2
Badge

Het werkt uiteraard wél via decoder (V6 nog).

Terwijl ik toch bezig ben :

Op TV naar Live TV kijken, je drukt op pauze en na 10 minuten druk je op play en hop… Je programma hervat 10 minuten later in plaats van gewoon te hervatten waar je gestopt bent.

Martin, ik heb het al veel gezegd, en ik ga het blijven herhalen:

Dat gedrocht wordt niet geprogrammeerd voor gebruik op pc’s!

Persoonlijk kan ik het alleen maar testen op pc met REPLAY want Replay+ heb ik niet.

Reputatie 7
Badge +3

@fic66 

ik laat het nakijken

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@fic66 

ik krijg net de melding dat er inderdaad een technisch probleem was.

Het zou opgelost moeten zijn

Kan je testen en feedback geven aub?

met dank

Tina

Reputatie 2
Badge

Dag Tina

Beide problemen lijken opgelost.

Bedankt voor de interventie!

Groetjes,

f.

Reputatie 2
Badge

Dag Tina

Beide problemen lijken opgelost.

Bedankt voor de interventie!

Groetjes,

f.

 

Excuses voor de eerdere reactie.

Enkel het probleem met de Replay+ functie is opgelost!

 

Badge

Wow blij voor jou dat je zo snel geholpen bent! hier na 7 dagen nog steeds geen antwoord hier buiten het standaard bericht zorg dat je jouw gegevens invult… 

Reputatie 7
Badge +4

@fic66 Heb je je decoder al eens herstart voor het probleem met pauze ? 

Reputatie 2
Badge

Hey @HadewychT

Ik had een foutje gemaakt.

Het was niet op TV live kijken dat radicaal de mist ingaat, maar live TV kijken op PC.

Op TV lukt alles vrij aardig… Het is maar aan de functionaliteiten van Pickx op de PC waar Proximus absoluut geen aandacht heeft geschonken tijdens de ontwikkeling.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Dietlinde 

Kunnen we jou verder helpen? :slight_smile:

 

Geert

Reageer