Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
Vragen over TV Replay | Proximus
mss ook erbij vermelden of het eventueel wel werkt via decoder.
Het werkt uiteraard wél via decoder (V6 nog).
Terwijl ik toch bezig ben :
Op TV naar Live TV kijken, je drukt op pauze en na 10 minuten druk je op play en hop… Je programma hervat 10 minuten later in plaats van gewoon te hervatten waar je gestopt bent.
Martin, ik heb het al veel gezegd, en ik ga het blijven herhalen:
Dat gedrocht wordt niet geprogrammeerd voor gebruik op pc’s!
Persoonlijk kan ik het alleen maar testen op pc met REPLAY want Replay+ heb ik niet.
@fic66
ik krijg net de melding dat er inderdaad een technisch probleem was.
Het zou opgelost moeten zijn
Kan je testen en feedback geven aub?
met dank
Tina
Dag Tina
Beide problemen lijken opgelost.
Bedankt voor de interventie!
Groetjes,
f.
Dag Tina
Beide problemen lijken opgelost.
Bedankt voor de interventie!
Groetjes,
f.
Excuses voor de eerdere reactie.
Enkel het probleem met de Replay+ functie is opgelost!
Wow blij voor jou dat je zo snel geholpen bent! hier na 7 dagen nog steeds geen antwoord hier buiten het standaard bericht zorg dat je jouw gegevens invult…
@fic66 Heb je je decoder al eens herstart voor het probleem met pauze ?
Hey @HadewychT
Ik had een foutje gemaakt.
Het was niet op TV live kijken dat radicaal de mist ingaat, maar live TV kijken op PC.
Op TV lukt alles vrij aardig… Het is maar aan de functionaliteiten van Pickx op de PC waar Proximus absoluut geen aandacht heeft geschonken tijdens de ontwikkeling.
@Dietlinde
Kunnen we jou verder helpen?
Geert