Beste,
de decoder staat rechtstreeks op de modem, en alles werd al meermaals gereset zonder succes.
Je kunt een gratis technieker ook laten langskomen om alles te analyseren
die kun je hie aanvragen > http://proximus.be/happyhouse
je kunt eventueel ook afwachten tot morgen hier iemand van proximus zelf reageert
Wat je nog zou kunnen proberen is het volgende: ontkoppel de stroomadapter van zowel de B-Box3 als van jouw decoder gedurende een 10 tal minuten. Koppel dan terug de stroomadapter. Dat is het enigste wat je nog kan proberen buiten de reeds aangehaalde reset/herstart.
NB: Dat was blijkbaar ook iets dat vroeger met de adapters van oude decoders nogal eens voorviel o.a bij de V4, toen werd er bij herstarten duidelijk bijgezegd dat je de spanning moest wegnemen door de neststekker van de adapter uit het stopcontact te trekken.
Kan je alsnog toch even de modem resetten zoals eerder beschreven? Ik zie dat de laatste van begin vorig jaar is.
Eigenlijk is mijn ervaring dat bij decoder problemen het eigenlijk het eenvoudigste is van de decoder vlug eens te laten heropstarten omdat al de vlugste en kortste methode is om decoder problemen op te lossen, maar als dit niet lukt van dan nog eens de bbox te laten heropstarten ook.
Maar bij sommige problemen is zelfs de enige en goeie methode van:
de decoder eerst en vooral uit te zetten en dan de bbox een reset laten uitvoeren,
als deze dan volledig terug opgestart is (dsl lampje blijft continu oplichten en je terug kunt surfen)
van dan pas de decoder ook een reset te laten uitvoeren.
Het enigste vervelende daaraan kan zijn dat je alle instellingen die je zelf ingesteld het in de bbox zoals portforwarding enz…. dan weer opnieuw moet invoeren in de bbox.