Vraag

tv replay

  • 19 November 2023
  • 9 reacties
  • 165 Bekeken

Na het uitschakelen van tv replay + is ook de gewone replay niet meer actief.

Hoe komt dit?

Heb reeds reset gedaan van internetbox en tv box, maar geen oplossing.


9 reacties

@Syl204

Omdat de PX medewerkers je morgen zouden kunnen verder helpen om eventueel TV Replay terug actief te zetten indien dit per vergissing gedeactiveerd werd: 
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: Je kan altijd ondertussen eens kijken op → Myproximus of TV Replay nog aangeduid staat.

je kan ook tot 22u nog eventueel bellen ook naar helpdesk 080022800

alle gegevens werken ingevuld in het forumprofiel.

@Syl204 

Heb je al gekeken of je de optie TV replay niet als optie terugvindt hier → Producten Opties | Proximus

of je deze zelf kunt activeren of zien of TV Replay daar al als actief staat.?

Ik heb het even nagekeken en bij.tv Replay staat inbegrepen maar zie nergens actief staan.

@Syl204 

En kun je deze ook niet activeren door op het pijltje naar rechts te klikken, zie screenshot hieronder

 

Heb nu actief staan maar op de tv zelf kan ik nog geen enkele programma.terugkijken.

@Syl204 

heb je de decoder al even 5sec volledig stroomloos gezet (via schakelaar of netstekker).

Heb ik ook al gedaan, niets helpt.

@Syl204 

Ok, dan maar best afwachten tot morgen als een PX moderator dit eerst verder natrekt of het op je tv Profiel actief staat.

Reageer