Vraag

TV Gids V7 decoder onoverzichtelijk

• 9 juli 2020
  • 11 reacties
  • 1150 Bekeken

Badge

Misschien lig het aan mijn persoonlijke smaak maar ik vind de TV Gids bij de V7 decoder allesbehalve overzichtelijk, zeker in vergelijking met de V6 of V5.

Bij de V7 zie je maar 1 zender (en ik zie niet waar ik dat eventueel kan veranderen), terwijl je bij de V6 en V5 een mooi “diagram” hebt met verschillende zenders in één overzicht.

Zijn er plannen dat dit in de toekomst verandert of je zelf de “view” kan bepalen ?

Zelfs de TV gids in Pickx op PC (browser) is overzichtelijker…..

11 reacties

Dit hebben anderen ook al gemeld maar voor de v7 verwacht ik ook dat er nog regelmatig software updates zullen volgen, want er moeten nog ander zaken opgelost / bijgevoegd en aangepast worden.

Ook wij vinden de nieuwe gids verschrikkelijk onoverzichtelijk! Als hier geen aanpassing komt zullen wij genoodzaakt zijn onze vorige decoder terug te installeren. Gewoonlijk maken wij een selectie om op te nemen over de verschillende Vlaamse kanalen heen wat met de V7 versie onbegonnen werk is. Spijtig want in onze woning draaien al veel toepassingen op het Google Home systeem en dergelijke Android decoder is natuurlijk erg compatibel en future proof! 

Vandaag mijn V7 mogen ontvangen...idd beter beeld maar wel donkerder, heb de instellingen van mijn TV moeten aanpassen → helderder gezet.

Zapt ook iets sneller.

De TV gids trekt idd op NIKS, hopelijk gaan ze dit snel aanpassen…als de Telenetters dit zien gaan ze nooit overstappen naar Proximus...

Wat ik ook mis is het ‘snel nu en straks overzicht’, je kreeg dat als je tijdens een programma de pijl naar links of rechts induwde, dan kreeg je snel een overzicht van de programmas die volgen of voorbij waren enkel van het bekeken kanaal….dit zat ook niet meer in de toen nieuwe V4 maar dit hebben ze toen aangepast na een opmerking van mij op het forum waarvoor nog steeds mijn dank.

Reputatie 7
Badge +4

Vandaag mijn V7 mogen ontvangen...idd beter beeld maar wel donkerder, heb de instellingen van mijn TV moeten aanpassen → helderder gezet.

Zapt ook iets sneller.

De TV gids trekt idd op NIKS, hopelijk gaan ze dit snel aanpassen…als de Telenetters dit zien gaan ze nooit overstappen naar Proximus...

Wat ik ook mis is het ‘snel nu en straks overzicht’, je kreeg dat als je tijdens een programma de pijl naar links of rechts induwde, dan kreeg je snel een overzicht van de programmas die volgen of voorbij waren enkel van het bekeken kanaal….dit zat ook niet meer in de toen nieuwe V4 maar dit hebben ze toen aangepast na een opmerking van mij op het forum waarvoor nog steeds mijn dank.

hi
bedankt voor je feedback
we geven deze door en houden  hier rekening mee naar toekomstige updates

top!

ps: het ‘snel nu en straks overzicht’ zit er wel nog in maar eigenlijk is dit de huidige tv gids maar dan naar boven of onder scrollen, dus dit is goed…. maar wat iedereen graag zou willen is die tijdslijn natuurlijk waar je zo een 8 kanalen boven elkaar ziet staan met enkele uren verder…

Mvg

G

Reputatie 7
Badge +4

De lay out van de TV-gids wordt herbekeken. Ik het topic ‘V7 Een stand van zaken’ vind je oa alle info terug over wijzigingen die zullen gebeuren

Wij vandaag onze nieuwe decoders aangekregen.

Dolblij dachten van yes nu kunnen we vanalles maar pfff wa een gedoe!!! 

Komen net van telenet en dachten aan verbetering maar niks is minder waar het menu daar kan je zelfs ni aan uit.

Reputatie 7
Badge +3

@Tom De Smedt- Ann Haentjens 

Ik denk me voor te stellen dat het inderdaadniet aangenaam is.

Wat loopt er dan precies allemaal fout met de nieuwe decoder?

Geert

Is gewoon de weergave van tv-gids die zo onduidelijk is .

Je kan bij de andere kijken wat er op welke zender en uur bezig is en je kan makkelijker vergelijken daar je het onder elkaar ziet staan.

Nu moet je post per post bekijken.

Reputatie 7
Badge +4

Is gewoon de weergave van tv-gids die zo onduidelijk is .

Je kan bij de andere kijken wat er op welke zender en uur bezig is en je kan makkelijker vergelijken daar je het onder elkaar ziet staan.

Nu moet je post per post bekijken.

ik vrees dat ik dit niet meteen kan verhelpen
maar ik geef je feedback door aan onze tv teams

Dank je wel :-)

Reageer