Beantwoord

tv gids Discovery weeral verkeerd

  • 27 May 2022
  • 35 reacties
  • 477 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 6
Badge +4

@Boeken @Mutlie @Pat52 Ik heb dit nogmaals doorgegeven aan ons EPG team.

Reputatie 6
Badge +4

@Boeken @Mutlie @Pat52 Ik krijg net de bevestiging dat ze er van op hoogte zijn en dat het in orde zou moeten zijn met de update van 16.00.

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@DaisyS  Het is in orde nu sinds 16.41 uur bij mij , hopelijk blijft het zo. 

Ter info : Zonder dat ik iets heb moeten herstarten (decoder of modem).

@Boeken @Mutlie @Pat52 Ik krijg net de bevestiging dat ze er van op hoogte zijn en dat het in orde zou moeten zijn met de update van 16.00.

 

 

 

Reputatie 2

Zo te zien is alles in orde nu betreft TV GIDS 😊 , na 8 dagen mag dat wel ,het is te hopen dat ze er  nu tenminste iets van geleerd hebben want deze problemen slepen al enkele jaren aan.🤐

Hier is een vraag voor Proximus ik krijg juist mijn afrekening dien ik deze te betalen of wacht ik tot de problemen zijn opgelost zijn gezien ik 90% van mijn tijd naar discovery channel kijk en altijd opgenomen programma’s. Gezien hun problemen kan ik dus reeds een halve maand niet deftig tv kijken. 

Reputatie 6
Badge +3

dank,

de uren lijken nu weer correct te staan

 

Reputatie 5
Badge +1

Momenteel, dinsdag 7/6/22 om 23:18, programmatie op Dobbit (zender 88) is Tuinhuisrenovatie, deel3, van 23:12 tot 23:23
Op tv-Dobbit is in werkelijkheid het programma Tooldokter en dit tot 23:15 tot 23:30.

Reputatie 2

Voor vandaag 8/6  blijkt het correct te staan de tv gids op dobbit en inderdaad is mij ook al regelmatig opgevallen dat dobbit tv gids niet goed is ,misschien zijn nu alle problemen opgelost met de tv gids?

Reputatie 6
Badge +4

@Mutlie Zijn er vandaag nog problemen met Dobbit tv? 

@Baudts De rekening niet betalen is niet aan te raden, indien je een compensatie wenst kan je best met onze collega’s van de klantendienst contact opnemen.

Reputatie 6
Badge +2

Bij deze kan ik melden dat het dossier bij de Ombudsdienst voor Telecom is afgerond in een positieve en constructieve oplossing. 

Ter Info : Het probleem met de TV gids was te wijten aan een vernieuwing van het systeem hoe de meta data word verstuurd aan de externe partner van Proximus die de EPG (Tv gids) verzorgd. De tijdzone was niet correct (om het kort samen te vatten) waardoor de uitzenduren verkeerd stonden.

Ik kreeg ook bevestiging van Proximus dat problemen met de TV gids vanaf heden zeer strikt  zullen worden opgevolgd ,ook  betreuren ze bij Proximus dat het probleem met de TV gids voor Discovery Channel  en TLC ( i.v.b. met serie opnames) zolang heeft aangesleept. Dit wegens abnormale omstandigheden.

Verder wil ik de Proximus medewerkers actief op dit forum bedanken🙏 voor hun positieve feedback in dit dossier.

Ook bedankt aan Dunja van Discovery Benelux.

Bij deze wil ik dit topic afsluiten met een knipoog 😏naar Proximus .

Mvg, Patrick