Vraag

TV Gids (Big Little Lies Canvas 18/8/2020)

  • 19 August 2020
  • 14 reacties
  • 285 Bekeken

Badge
  • Motivator
  • 58 reacties

Zoals gewoonlijk in de zomervakantie klopt de TVgids maar half. Fox, Njam, en nog heel wat zenders zijn in de tvgids niet juist. Gisteren was er ook een probleem met Canvas: Big Little Lies zou volgens de tvgids pas om 0u23 beginnen. Maar wat blijkt nu? Dat programma was al lang bezig op dat uur met als gevolg: de opname niet volledig opgenomen. Kunnen jullie iets doen aan de problemen met de tvgids en kunnen jullie de 2 afleveringen van Big Little Lies van gisteren op mijn decoder klaarzetten? Alvast bedankt! 


14 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Canvas was gisteren zeker niet correct.

Ja en als je probeert dan om de TV gids te laten updaten door een decoder herstart dan lukt het ook niet!

Reputatie 7
Badge +4

We hebben zelf weinig invloed op de juistheid van de TV-gids. Wij krijgen deze  gegevens door van de zenders. Ik heb de 2 opnames aangepast. 

We hebben zelf weinig invloed op de juistheid van de TV-gids. Wij krijgen deze  gegevens door van de zenders. Ik heb de 2 opnames aangepast. 

Dag Proximus,

Ook ik heb problemen met opname Big Little Lies. Zowel aflevering 4, 5 en 6 zijn niet correct opgenomen. Ik zie in de tv gids dat aflevering 6 volgende week opnieuw wordt uitgezonden, dus dat is geen probleem. Maar kan ik nog iets doen aan aflevering 4 en 5?

We hebben zelf weinig invloed op de juistheid van de TV-gids. Wij krijgen deze  gegevens door van de zenders. Ik heb de 2 opnames aangepast. 

Dag Proximus,

Ook ik heb problemen met opname Big Little Lies. Zowel aflevering 4, 5 en 6 zijn niet correct opgenomen. Ik zie in de tv gids dat aflevering 6 volgende week opnieuw wordt uitgezonden, dus dat is geen probleem. Maar kan ik nog iets doen aan aflevering 4 en 5?

Beste Proximus

Ook bij mij zijn de opnames van Big Little Lies niet gebeurd zoals gewenst. Zelfde probleem als bij lottdeno hierboven: aflevering 4, 5 en 6 van respectievelijk 11, 18 en 18 augustus zijn niet correct opgenomen. Kunt u deze terugplaatsen op de decoder? Dank bij voorbaat.

Ter info : pas maandag komt hier iemand die van proximus zelf is, terug langs op het forum.

 

 

Badge

We hebben zelf weinig invloed op de juistheid van de TV-gids. Wij krijgen deze  gegevens door van de zenders. Ik heb de 2 opnames aangepast. 

Beste
Het heeft geen zin om de 2 opnames terug te zetten omdat het uur niet klopt.
Ik heb ze gisteren bekeken en er staat enkel Ter Zake op die opnames. Logisch want toen waren de 2 afleveringen van Big Little Lies al afgelopen.

Kunnen wij op 1 of andere manier de afleveringen herbekijken?

Reputatie 7
Badge +3

@lottdeno 

Hier vind je alle informatie terug.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_replay/particulieren/proximus-tv-opties/tv-replay.html

 

Geert

Bedankt voor de tip. Helaas werden de afleveringen al langer dan 36u geleden uitgezonden.

Reputatie 7
Badge +3

@lottdeno 

Deze kan je helaas niet herbekijken.

 

Geert

Kunnen wij op 1 of andere manier de afleveringen herbekijken?

Alle afleveringen van Big Little Lies staan of komen op vrtnu.be. Dat is natuurlijk niet hetzelfde, want voor mij niet mogelijk om op tv-scherm te bekijken, maar dit zal nu niet anders kunnen.

via google cast bv zou je dit wel kunnen → zie uitleg hier

Reageer