Vraag

tv box

  • 10 May 2022
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

één tv box is stuk. ik was deze namiddag in uw winkel in mol. de ontvangst was zeer hartelijk. Men zou me om 16u30 bellen om de lijn(en) te testen doch ik wacht nog steeds op het telefoontje. Het is ondertussen 21u38.

Graag een nieuwe tv box. Want deze die ik heb is echt stuk. Resetten helpt niet en de andere doet het nog wel.


4 reacties

Morgen zullen de proximus forummedewerkers verder voor de omruiling zorgen. Deze wordt dan via Bpost opgestuurd en retourlabels worden ook bezorgd om de oude terug te sturen, daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

één tv box is stuk. ik was deze namiddag in uw winkel in mol. de ontvangst was zeer hartelijk. Men zou me om 16u30 bellen om de lijn(en) te testen doch ik wacht nog steeds op het telefoontje. Het is ondertussen 21u38.

Graag een nieuwe tv box. Want deze die ik heb is echt stuk. Resetten helpt niet en de andere doet het nog wel.

@rikgeyzen  Bel het Proximus Center  Mol  rechtstreeks morgen. Telefoon : 014347520 

Adres :Statiestraat 38 A  2400 Mol . Open vanaf 09.30 uur tot 18.00 uur.

En vraag hen naar het ticket/referentie nummer dat ze hebben opgemaakt voor je melding. Zodat je dit hier kan doorgeven in de met privé aangeduide velden, in je profiel.

Ik weet uit ervaring van vrienden dat het daar soms misloopt in Mol,  met hun communicatie naar Proximus .

Wat niet wegneemt dat je hier zeker zal geholpen orden hier op het forum door een proximus medewerker.

één tv box is stuk. ik was deze namiddag in uw winkel in mol. de ontvangst was zeer hartelijk. Men zou me om 16u30 bellen om de lijn(en) te testen doch ik wacht nog steeds op het telefoontje. Het is ondertussen 21u38.

Graag een nieuwe tv box. Want deze die ik heb is echt stuk. Resetten helpt niet en de andere doet het nog wel.

Bij nader nazien van je bericht zie ik niet direct het verband om de lijn te testen als het om een defecte TV Box gaat, of heb je ook problemen met je lijn, ik veronderstel toch van niet, aangezien je zegt dat dat de ander TV Box wel werkt?

Reputatie 6
Badge +3

@rikgeyzen Als u uw lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, kunnen we nakijken om het langs deze kant na te testen en indien nodig een nieuwe tv box op te sturen.

Reageer