Vraag

tv

  • 25 August 2023
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Wanneer komen er eens goede zenders bij?? Tegenwoordig is het al kook/kinder- of sportkanalen. Ik heb geen knderen en kijk niet graag naar sport. Een spannende film of goede spannende serie zie ik wel graag. Als er zenders bijkomen zijn het ook meestal franstalige. Dus ik hoop in oktober dat er toch zenders bijkomen die iedereen kunnen bekoren.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@123 abc  Als je voorbeelden geeft van eventuele zenders willen wij de verantwoordelijken voorstellen.

Reputatie 3
Badge

Ziehier zaken die ik reeds enkele malen voorstelde : BBC First (met non-stop Britse kwaliteitsreeksen ondertiteld in het Nederlands) en BBC Entertainment overhevelen naar het basispakket. Nog toe te voegen aan het Basispakket : de Duitse zender WDR-hd, eventueel nog SWR of NDR in hd, om het even welke Duitse nieuwszender (N-tv of Deutsche Welle) en TV Monde Europe in de versie met Nederlandse ondertitels. Als er nog Nederlandstalige kwaliteitszenders bestaan van boven de Moerdijk zijn deze ook welkom.

Reputatie 7
Badge +1

Ziehier zaken die ik reeds enkele malen voorstelde : BBC First (met non-stop Britse kwaliteitsreeksen ondertiteld in het Nederlands) en BBC Entertainment overhevelen naar het basispakket. Nog toe te voegen aan het Basispakket : de Duitse zender WDR-hd, eventueel nog SWR of NDR in hd, om het even welke Duitse nieuwszender (N-tv of Deutsche Welle) en TV Monde Europe in de versie met Nederlandse ondertitels. Als er nog Nederlandstalige kwaliteitszenders bestaan van boven de Moerdijk zijn deze ook welkom.

@P. Vanbraeckel En wat denk je van Fox en Eurosport 2 er nog bij in het basispakket. PS, vergeet niet te stemmen op een extra datasim 😉

Reputatie 7
Badge +1

@123 abc  Als je voorbeelden geeft van eventuele zenders willen wij de verantwoordelijken voorstellen.

@Luc.M Super om dit te doen, maar kun jij, of andere Proximus medewerkers, dit dan ook niet doen bij de extra datasim, zie topic. Zou super zijn 🤔😉👍

Reageer