tv

  • 29 September 2020
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 1

goedenavond, het is nu een wijl geleden dat ik hier nog iets heb neergezet , de vorige keren ging het telkens over connectie problemen met de tv.. Of het beeld stopte zomaar, of ik kreeg een kleurenband die over het scherm rolde van links naar rechts, of ik kreeg een vermelding, ...geen verbinding…

Ik heb toen verschillende malen Proximus gecontacteerd hiervoor en er zijn ondertussen 4 techniekers hier geweest op een tijdspanne van meer dan 8 maanden, want de eerste maanden ging ik langs de winkel en kreeg telkens een andere modem of decoder en moest ik het oplossen..de eerste drie techniekers die hier zijn geweest deden ook niets anders dan deze toestellen te veranderen, de oude meenemen en er nieuwe voor in de plaats te zetten..de vierde technieker was een jonge kerel die wist waarover hij sprak en heeft onmiddellijk de oude muurstekker vernieuwd, de oude modem veranderd voor het laatste model en hij heeft de lijnen ontdubbeld, één lijn voor de pc en één lijn voor de tv.

Tot vorige week ging dit goed en had ik geen problemen maar sinds dan is het van een lichte storing naar een storing om de paar minuten zoals vanavond...en dit op elke zender..

Ik heb nu gebeld naar het 080022800 nummer en ben nu al 19minuten aan het luisteren naar diverse muziek...men zou de lijn controleren...nu is het bijna 20 minuten dat ik aan het wachten ben...Straffe kost is dit voor een bedrijf dat de dienstverlening HOOG in het vaandel draagt!!

 


This topic has been closed for comments

4 reacties

mss moet je in afwachting dat iemand van het proximus forumteam zelf morgen eens je lijn  test op fouten, de toestellen even heropstarten indien dit nog niet gebeurd is

Reputatie 1

het is niet mijn taak om jullie problemen op te lossen, zeker niet als deze al aanslepen van einde vorig jaar, bekijk maar mijn dossier..

Ik heb dit louter ter info meegegeven ik heb geen toegang tot dossiers aangezien ik niet van Proximus zelf ben. Gewoon afwachten tot morgen als de Proximus forummedewerkers je hierbij verder zullen helpen.

 

PS:
Ter info van de Proximus forummedewerkers
topics omtrent het zelfde verhaal/probleem werd door Mr.Engelen hier ook opgestart -

Reputatie 7
Badge +4

het is niet mijn taak om jullie problemen op te lossen, zeker niet als deze al aanslepen van einde vorig jaar, bekijk maar mijn dossier..


hi @Mr.Engelen  aangezien dit de 3de post is die je voor dit problem opmaakt en we al antwoorden op 1 ervan sluit ik deze topic