Vraag

Tijdelijk te bekijken Eleven Proleague kanalen?

  • 24 December 2022
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal, 

Zijn hier nog kijkers van het basispakket die merken dat ze ineens de kanalen van Eleven Proleague kunnen ontvangen? Het gaat om de 3 kanalen, kanalen 111, 112, 113, 361, 362, 363, 511, 512, 513, 661, 662 en 663.

Is dit een tijdelijke promo of zo, weet iemand iets meer?

ProxiTim 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Kerst cadeau waarschijnlijk, 

bij Telenet ook tegen eindejaar gratis open kanalen van de sport.

wordt geen reclame rond gemaakt.

Reputatie 7
Badge +3

Had dit deze namiddag ook gemerkt , na contact met Proximus na een lange discussie met de persoon van WEERAL EEN EXTERN CALLCENTER die eerst beweerde dat ik de optie Pickx Sport actief had staan ,wat niet het geval is eindelijk doorverbonden  met een Expert van Proximus was deze verbaasd en wist geen duidelijk antwoord te geven. Na 2 minuten wachttijd voor navraag bij het Proximus TV Team kreeg ik volgend antwoord :

Het enige dat hij wist te melden is dat klanten die de Picks Sport optie willen activeren momenteel sinds een tijd problemen hebben en omgekeerd ook bij deactiveren. En waarschijnlijk dat daarom tijdelijk de kanalen van Eleven Sports voor alle klanten toegankelijk zijn.

Dus geniet van het gratis tijdelijke aanbod van Eleven Sports bij Proximus.😉

 

Reputatie 5
Badge +2

Een jaarlijks cadeau voor alle klanten. Het stond op de website van Pickx: 
https://www.proximus.be/pickx/nl/2283098/kerstvoetbal-in-de-jupiler-pro-league-gratis-te-bekijken-op-pickx

Het WK ligt nog maar net achter de rug, maar de Jupiler Pro League begint er al opnieuw aan. Vanaf 23 december opent de Belgische competitie weer zijn deuren. Er staan een aantal leuke duels op het programma en als eindejaarsgeschenk, voor alle TV-klanten van Proximus, zijn alle wedstrijden van speeldag 18 helemaal gratis te volgen op de zenders van Eleven Pro League.

Dus na deze speeldag verdwijnen ze vanzelf. Ze wisten het zelf precies niet, zo af te leiden van de reacties die Pat52 kreeg :-) 

Reputatie 4
Badge +1

Zoals ik eerder melde een kerst cadeau van de provider, Telenet doet dit ook elk jaar.

Reageer