Vraag

Technische interventie / opvolging

  • 7 May 2023
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Jammer te moeten melden dat er vanuit een techn. probleem reeds gemeld op Do avond..(+/- 20h)

inzake een falende Decoder V5 - er vanuit de techn.service blijkbaar nog geen duidelijkheid is bekomen

of nu wel of niet een ander decoder onderweg is.

Hebben nog steeds geen mail vanuit Proximus/Bpost/andere (?) of andere met T&T nummer bekomen, 

en zit onderts reeds 4 tal dag zonder TV. 

Erger nog is de techn telefonische assistentie bekomen op Do avond, - welke zgnd beschikbaar is/blijft tot 22h00 -  dat de medewerker vershillende verschillende opdrachten heeft opgedragen adhv  verschillende acties/stappen om restart / reset uit te voeren, ..rond +/- 21h30 melde dat gezien het late uur hij ons telcon ging beeindigen, gezien het late uur en de verwachte tijdsduur van laatste ‘reset’ poging. Gezien deze dan op Vrijdag tergug ganse reutemeteut doorlopen,  waarbij dan uiteindelijk geconcludeerd werd dat een nieuwe Decoder diende opgestuurd.. echter dit kan tot 48h duren ..

Maw. als techn op Do avond correcte verantw. had genomen, had ik alvast gstrn Zaterd. een nieuwe decoder kunnen bekomen.. !!

Blijft nu uiteindelijk afwachten wanneer ik verder neiuws zal bekomen inzake deze vervanging, want 4d zonder TV met kinderen in huis is geen cadeau !

Tot dusver GEEN verder Telcon, GEEN Mail,  GEEN Track & trace info  .. Leuk is echt anders !!

BEDANKT Proximus voor deze vlotte behandeling ??


3 reacties

Er zal hier niemand van Proximus reageren in het weekend.
Heb je je profiel bijgewerkt zodat de Proximus medewerkers hier morgen dadelijk aan de slag kunnen met je dossier?

@Frank Roels 

TBI: ik had je ook geantwoord hier → In verband met je klacht ingediend | Proximus Forum

En dat is wat ik bedoel met vervuilen van het forum.

De tips/antwoorden raken echt overal verspreid.

Reageer