Het beeld loopt voor op geluid.
Zelfs na automatische regeling uit te zetten en de vertraging van beeld op tv aan te passen blijft dit probleem.
Dit is enkel op de tv beneden.
De tv op de slaapkamer heeft dit probleem niet.
Beide volledig bekabeld.
Het beeld loopt voor op geluid.
Zelfs na automatische regeling uit te zetten en de vertraging van beeld op tv aan te passen blijft dit probleem.
Dit is enkel op de tv beneden.
De tv op de slaapkamer heeft dit probleem niet.
Beide volledig bekabeld.
TBI: forumgegevens aanvullen door zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Is gebeurd
De decoder beneden is rechtstreeks verbonden met de modem.
De decoder boven is verbonden met kabels via electriciteitsleiding.
Ja dat is gebeurd.
Ook al de kabels allemaal veranderd om te zien of het daar aan lag.
Alles al eens gereset.
Niets werkt
Bij mij loopt het geluid voor op beeld.
Decoder v7 beneden in woonkamer
Kan er bij mij eens verder gekeken worden waar het probleem ligt?
Want hier is nog niets gebeurd.
Heb alles al geprobeerd en niets werkt.
Als ik van zender verander dan is het terug ok maar als er na een minuut weer een frees komt is het weer prijs.
Alles is al eens gereset.
Kabels al veranderd.
En enkel op toestel in woonruimte.
Niet op slaapkamer
Nu is het probleem naar boven verhuisd. Nu hebben we boven geluid dat achter loopt op het beeld. Beneden is het nu in orde
Als dit het geval vrees ik dat we je decoder moeten omruilen.
Dat vermoeden had ik nu ook al.
Idd is het probleem met de decoder mee gegaan. Moet ik dan hiervoor even met de technische dienst bellen?
Als een PX moderator terug de draad opneemt hier dan zullen ze het nodige doen om die per Bpost op te sturen. Indien vandaag niet meer gereageerd wordt zal het voor morgen zijn.
wanneer past het voor jou om iemand van Bpost naar je toe te sturen met een nieuwe decoder?
Groeten
Geert
Ik ben morgen en volgende week de hele week thuis. Ik kan ze ontvangen wanneer jullie het kunnen opsturen.
Moet ik de oude terug mee geven met bpost? En wat moet ik er bij voegen?
Ik ben morgen en volgende week de hele week thuis. Ik kan ze ontvangen wanneer jullie het kunnen opsturen.
Moet ik de oude terug mee geven met bpost? En wat moet ik er bij voegen?
de oude moet je inderdaad binnenbrengen in een postkantoor en daar moet je de code laten scannen die we je via mail toesturen.
De stroomkabel moet je ook in de doos van de oude doen.
Ik heb een case opgemaakt naar bpost, op 05/12 zal er iemand naar je toegestuurd worden met een nieuwe decoder.
case id: 1943567
Groeten
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.