Bij het afspelen van plop films in de studio 100 app is er geen stemgeluid enkel filmmuziekgeluid. Is dit een algemeen probleem via de decoder V7? op de tablet komt het stemgeluid er wel door.
Wanneer wij via de decoder naar ons studio 100 abonnement gaan krijgen we veel content niet te zien. We krijgen voortdurend meldingen dat de video's niet beschikbaar zijn of dat er een error is. Op de app via smartphone/tablet werkt dit wel.
De meeste van die films zijn wel oudere films. Ze dateren toch al van vele jaren geleden vandaar dat de kwaliteit uiteraard niet zo schitterend is als de films die heden worden geproduceerd.
Je kan daarom best eens nakijken of de dolby settings op je decoder goed zijn ingesteld. Dat kan ook wel een verschil maken. Je vindt deze terug via menu en instellingen.
Kan je oconcrete voorbeelden (welk programma, welke error,..) doorsturen ivm de ontbrekende content via je decoder. Dan kunnen we ook dat laten nakijken.
Goedemorgen, wij hebben hetzelfde ivm geluid. Mijn zoontje wil Megamindy kijken film De Snoepbaron en het is enkel de muziek die we horen. Als we Megamindy en Rox kiezen als film lukt het wel.
Ook wij zijn content kwijt sinds we de V7 hebben. Enkele voorbeelden:
Tip de muis: volledig weg
Sinterklaas: volledig weg
Nachtwacht: geen enkel show meer
Mega Mindy: 4de film het geheim van Mega Mindy
…
met vriendelijke groetjes,
NB: pas maandag ken iemand van Proximus je hier verder helpen, de helpdesk 0800 22 800 kun je wel bereiken in het weekend.
Ik weet niet of het zou helpen door je bbox eens te resetten → Je decoder resetten | Proximus
Ik zie dat hier al een tijd niet meer op gereageerd werd. Zelf heb ik hiervoor al 3 keer iemand van proximus aan de lijn gehad en nog steeds hetzelfde probleem. Films kunnen via tv niet fatsoenlijk afgespeeld worden... we hebben zelfs een nieuwe box ontvangen maar dit heeft het probleem niet opgelost. Is niet enkel bij plop maar ook Piet piraat... je betaalt hier uiteindelijk wel voor dus vind het zeer jammer dat hier niks aan gedaan wordt.
bij de studio 100 Go app heb je de storingen niet?
Groeten
Geert
Nee, in de app zijn deze storingen niet...
ik heb dit doorgegeven aan onze experts voor verder nazicht ik houd je op de hoogte.
Geert
Onlangs dit probleem nogmaals voorgehad bij Studio 100 films op V7. Bij afspelen film op ok klikken tot menubalk onderaan tevoorschijn komt, dan naar rechtse icoon (ondertiteling) gaan en op ok drukken.
Daar je instellingen voor ondertiteling wijzigen, de wijzigingen zijn normaal direct hoorbaar...
Zo is het bij mij gelukt bij de films van Mega Mindy en Plop films.
Mvg Artie
ik heb de indruk dat er inderdaad content mist die wel op de app gezien kan worden maar niet op de V7 decoder.
vraagje: is deze content van studio 100 ook opvraagbaar via de appletv app van Proximus?
iemand een idee wanneer de laatste sinterklaasshow (2022) beschikbaar komt? Als ik deze selecteer in het Proximus menu dan krijg ik altijd een foutmelding
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.