Vraag

Studio 100 go pass werkt niet

  • 10 July 2022
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

Ik heb de studio 100 go pass reeds 4 dagen geleden geactiveerd. Deze werkt perfect via de tv en via pickx maar op de studio 100 go app en de studio 100 go website krijg ik bij het inloggen nog steeds de boodschap “inloggen mislukt. Je hebt geen geldig abonnement voor Studio100Go.” (zowel op smartphone als op pc). Zeer vervelend! 


4 reacties

@Jasper Verhaegen 

Het probleem is het volgende:

Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.

De Oplossing is:

Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!

Reputatie 7
Badge +3

@Jasper Verhaegen 

gelukt met uitleg van Martin?

groeten

Tina

@tina.b nee, ook wanneer ik afgemeld ben op myproximus lukt het niet. Heb ook proberen aanmelden op andere toestellen waarop ik nog nooit op myproximus ben aangemeld, steeds hetzelfde probleem.

Word ik hiermee nog geholpen?

Reageer