Ik heb de studio 100 go pass reeds 4 dagen geleden geactiveerd. Deze werkt perfect via de tv en via pickx maar op de studio 100 go app en de studio 100 go website krijg ik bij het inloggen nog steeds de boodschap “inloggen mislukt. Je hebt geen geldig abonnement voor Studio100Go.” (zowel op smartphone als op pc). Zeer vervelend!
Het probleem is het volgende:
Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.
De Oplossing is:
Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!
gelukt met uitleg van Martin?
groeten
Tina
Word ik hiermee nog geholpen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.