Beantwoord

Studio 100 Go app kan niet aanmelden met go pass

  • 4 December 2018
  • 93 reacties
  • 3799 Bekeken


Toon eerste bericht

93 reacties

Ter info: Morgen komen ze terug langs om je hierbij verder te helpen.

Beste,

 

wij hebben ook hetzelfde probleem.

App opent, van zodra je je wil inloggen om alles te kunnen bekijken loopt het vast.

App bevriest op wit scherm.

 

Graag zouden wij ook eindelijk terug willen gebruik maken van de app. Zodat de kinderen rustig op hun iPad kunnen kijken wat ze willen.

 

Mvg,

Kristof Cnops

Er is inderdaad een algemeen probleem bekend bij het gebruik van Studio100. De technische teams doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen in samenspraak met Studio100.

Ter info: Morgen komen ze terug langs om je hierbij verder te helpen.

Dag Martin,

 

Ik heb een week braaf gewacht tot jullie terug komen, helaas is dit weer niet het geval, mat als gevolg dat de facturen doorlopen maar de service achterblijft. 

 

Mvg

ja ik vermoed dat het dan nog altijd niet opgelost is en de technische teams er nog altijd mee bezig zijn zoals @WenzelR in zijn bericht hierboven gepost heeft, in ieder geval kan alleen iemand van Proximus zelf meer details en uitleg geven omtrent de stand van zaken...

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem op dd tv kan ik perfect naar de studio 100 post kijken en in mijn proximis staat dat dit abbonement loopt maar vamaf ik me wil inloggen op de gsm of tablet krijg ik de melding dat er geen abonnement aan men email gekoppeld is.

Mvg, lies

Reputatie 7
Badge +4

Lies, als je met deze login gaat inloggen op MyProximus, zie je daar al je producten staan?

Hoi charlotte

Ja ik zie daar al men producten staan. 

Reputatie 7
Badge +4

Gebruik je hetzelfde mailadres als voor My Proximus om in te loggen ?

Kan je wel inloggen op de Proximus Pickx app ? 

Hallo

ik kan me niet aangemeld krijgen op de studio 100 go pass app??

mvg

melissa marien

Beste, 

 

Ik kan me niet aanmelden op de studio 100 go app. 

Wel op mijn tv maar niet met mijn gsm, tablet.

Pass is niet correct krijg ik als melding

Hoe kan dit opgelost worden ?

 

Groeten

Iris

Wanneer wij via de decoder naar ons studio 100 abonnement gaan krijgen we veel content niet te zien. We krijgen voortdurend meldingen dat de video's niet beschikbaar zijn of dat er een error is/ ook is er geen stemgeluid bij veel plopfilms. Op de app via smartphone/tablet werkt dit wel.

Reputatie 7
Badge +3

@Vince1983 

heb je de bbox en vervolgens de decoder al eens herstart? 

 

 

Geert

Ik krijg steeds de melding dat ik geen geldig Studio 100 go account heb. Ondanks dat dit wel in mijn abonnement zit !

FYI:Morgen kunnen de Prox forummedewerkers je verder helpen als ze hier terug langskomen.

Reputatie 7
Badge +4

Ik krijg steeds de melding dat ik geen geldig Studio 100 go account heb. Ondanks dat dit wel in mijn abonnement zit !

kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik wat er gaande is

Ik krijg steeds de melding dat ik geen geldig Studio 100 go account heb. Ondanks dat dit wel in mijn abonnement zit !

kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik wat er gaande is

Net toegevoegd 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@Tyler Studio 100 staat wel degelijk actief op je lijn. Krijg je de foutmelding zowel via de decoder als via de app ? Kan je wel inloggen op My Proximus ? 

Hier vind je nog eens de volledige info om in te loggen op Studio 100. 

@Tyler Studio 100 staat wel degelijk actief op je lijn. Krijg je de foutmelding zowel via de decoder als via de app ? Kan je wel inloggen op My Proximus ? 

Hier vind je nog eens de volledige info om in te loggen op Studio 100. 

Geen probleem met inloggen op MyProximus. 
Op de decoder is er geen probleem (buiten de technische storing). In loggen via de Studio 100 go app geeft echter steeds weer dat ik geen geldig account heb 

 

@Tyler Studio 100 staat wel degelijk actief op je lijn. Krijg je de foutmelding zowel via de decoder als via de app ? Kan je wel inloggen op My Proximus ? 

Hier vind je nog eens de volledige info om in te loggen op Studio 100. 

Geen probleem met inloggen op MyProximus. 
Op de decoder is er geen probleem (buiten de technische storing). In loggen via de Studio 100 go app geeft echter steeds weer dat ik geen geldig account heb 

 

Hebben jullie dit reeds kunnen bekijken?

ik kan nog steeds niet inloggen!!

Dag,

Hoppelijk dat ik juist zit.

Kan iemand van proximus ons helpen ?

We hebben studio 100 pack maar het lukt ons niet om met onze proximus account in te loggen.

We krijgen de melding dat we geen geldige abonnement hebben.

Maar studio 100 go pass staat actief in onze optie.

Het probleem duurt nu al van begin april en we krijgen niemand te pakken van studio 100.

Bij proximus via chat en telefoon hebben ze al nagekeken als alles in orde is.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Michael12  Heb je dit probleem zowel in de app als via de decoder ? 

@Michael12 @Tyler Ik heb voor beiden nog eens alles nagekeken en zie geen probleem op jullie abonnement of login.

Voor je inlogt krijg je de keuze of je de Studio100- of Proximus-versie wil. Het is belangrijk dat je hier zeker Proximus selecteert om toegang te krijgen.

@Michael12  Heb je dit probleem zowel in de app als via de decoder ? 

@Michael12 @Tyler Ik heb voor beiden nog eens alles nagekeken en zie geen probleem op jullie abonnement of login.

Voor je inlogt krijg je de keuze of je de Studio100- of Proximus-versie wil. Het is belangrijk dat je hier zeker Proximus selecteert om toegang te krijgen.

@HadewychT ik selecteer de Proximus versie maar krijg nog steeds de zelfde melding. 

Reputatie 7
Badge +4

@Tyler Sorry voor de late reactie. Ondervind je dit probleem nog steeds ? Heb je dit in verschillende browsers voor ? 

@Tyler Sorry voor de late reactie. Ondervind je dit probleem nog steeds ? Heb je dit in verschillende browsers voor ? 

dit probleem is nog steeds aanwezig op verschillende toestellen en verschillende browsers. ik heb nog nooit kunnen inloggen.

Reageer