Skip to main content
Beantwoord

Studio 100 Go app kan niet aanmelden met go pass


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

93 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 30 september 2019
@Jurgendc

We hebben hier een IT ticket voor aangemaakt.


Geert

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 30 september 2019
Dank u wel

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 4 oktober 2019
Hallo iedereen,

Wij hebben ook die problemen met studio 100 app, niet kunnen aanmelden en niets kunnen zien op tablet en smartphones...

Al paar maanden.... wanneer komt er een oplossing??? Terwijl betalen we dit voor niets dan...

Wij hebben kinderen met zware ASS, die normaal gezien een uurtje in het weekend erop mogen...

Maar nu worden ze hier zot, want ze kunnen er niet op en ook niets doen erop...

Doe er aub iets aan

Karolien

Martin
  • 33373 reacties
  • 5 oktober 2019
TUI: In het weekend komt niemand langs van Proximus zelf hier op het forum
voor technische en administratieve problemen kun je wel in het weekend bellen naar het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk (administratieve vragen niet op zondag)

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 6 oktober 2019
Hallo, hier hetzelfde probleem.
Studio 100 go app op Android tablet (van studio 100) maar ik kan niet op de login knop drukken voor mijn go pass in te vullen.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 7 oktober 2019
@Ruben9876
@karolienake

We zullen dit doorsturen naar Studio 100

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

Geert

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 7 oktober 2019
@karolienake

we hebben dit doorgestuurd naar Studio 100.

Geert

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 oktober 2019
@GeertC

Heel erg bedankt!!!

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 7 oktober 2019
Hier ook, alles werkt op de recorder maar op de app altijd slotjes.

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 10 oktober 2019
@GeertC weet u al iets meer?

Nog steeds werkt het niet die studio 100 app

Met vriendelijke groeten,
Karolien De Loenen

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 oktober 2019

Bij wie is dit ondertussen opgelost?

Heb hetzelfde probleem. 

Proximus heeft het doorgestuurd naar studio 100 maar werkt nog steeds niet.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 27 oktober 2019

Beste,

Hier juist hetzelfde probleem. bij het aanmelden op de login pagina wil hij niet meer verder laden.

ondertussen geprobeerd van inloggen op de site van studio100 zelf niet via de APP dan lukt alles.

het probleem ligt volgens mij bij de APP. na de update van enkele dagen geleden is dit nog steeds niet verholpen. dit is zeer vervelende als je kleine mannen hebt zonder geduld. betalen voor iets wat niet werkt en dit al enige tijd aan de hand is. 

Kom aub snel met een oplossing want dit is geen gezonde reclame.

 

alvast bedankt voor het bekijken naar een spoedige en degelijke oplossing van dit probleem.


Martin
  • 33373 reacties
  • 27 oktober 2019

TUI: pas na het weekend nemen de mensen van het Proximus forumteam hier de draad terug op.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 28 oktober 2019

@Lorenzo B 

We zullen dit doorsturen naar Studio 100

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:
 

Geert


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 november 2019

Ik krijg hetzelfde probleem.

Op de tv en pc werkt alles perfect maar als ik een spelletje op de app wil openen met een slotje op, krijg ik de login pagina van my Proximus. En als ik op 'login' klik krijg ik dezelfde pagina of een wit scherm.

 

 


  • Rising star
  • 12 reacties
  • 19 november 2019

Beste,

Heb zelfde probleem ook al een geruime tijd. Enkel via de app op smartphone dat dit niet werkt.

Enig idee wanneer het algemeen probleem definitief van de baan is? Aan de reacties te zien is dit een veel voorkomende bug.

 

Alvast merci voor het spoedig reageren.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 20 november 2019

@Tommy hi, we zijn op de hoogte van het problem en er wordt aan een oplossing gewerkt die binnenkort zou moeten uitrollen
onze excuses voor het ongemak


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 20 november 2019

Beste, ik probeer ook met de Samsung TabS, een Kurio Tablet en een Samsung S8 aan te melden om de Studio 100 Go Pass te activeren maar wanneer ik dan de login gegevens moet invullen van Proximus dan blijft hij hangen. Ik heb het ALL KIDS pakket.

 

Mvg, Eno


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 21 november 2019

@EnoVanDyck 

ik heb een aanpassing gedaan in onze programma’s,

kan je op de 3 apparaten de app nog eens verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw inloggen aub?

 

Indien het niet lukt zal ik hiervoor een IT ticket moeten aanmaken.

 

Geert


  • Rising star
  • 12 reacties
  • 21 november 2019

Beste Geert,

Ik heb een moto G5 toestel en heb jouw vraag voor Eno Van Dyck ook uitgevoerd en kan jou melden dat dit niet gelukt is.

Groeten,
Tommy


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 21 november 2019

@Tommy 

Kan je het nu nog eens proberen?

 

Geert


  • Rising star
  • 12 reacties
  • 21 november 2019

Geert,

Lukt nog steeds niet, na verwijdering en herinstallatie app + herstart smartphone.

 

Tommy


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 21 november 2019

@Tommy 

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

 

Ik stuur het door naar de IT dienst.

 

Geert

 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 november 2019
GeertC schreef:

@EnoVanDyck

ik heb een aanpassing gedaan in onze programma’s,

kan je op de 3 apparaten de app nog eens verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw inloggen aub?

 

Indien het niet lukt zal ik hiervoor een IT ticket moeten aanmaken.

 

Geert

Hallo @GeertC , ik heb dit gedaan maar het lukt nog steeds niet. Ik vul mijn login gegevens in van proximus en dan laadt het scherm, maar blijft dan staan op de login pagina.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 24 november 2019

Beste,

Inloggen op de applicatie gaat niet met Android, wel met ios.

 

Aangezien mijn kinderen een Samsung tab hebben zou het aangenaam zijn dat de applicatie ook op Android zou werken.

 

Log in op de proximus  site loopt vast. NIEMAND van proximus weet dit op te lossen

 

Mvg