Beantwoord

Studio 100 Go app kan niet aanmelden met go pass

  • 4 december 2018
  • 39 reacties
  • 1056 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

Reputatie 7
Badge +3
@Jurgendc

We hebben hier een IT ticket voor aangemaakt.


Geert
Dank u wel
Hallo iedereen,

Wij hebben ook die problemen met studio 100 app, niet kunnen aanmelden en niets kunnen zien op tablet en smartphones...

Al paar maanden.... wanneer komt er een oplossing??? Terwijl betalen we dit voor niets dan...

Wij hebben kinderen met zware ASS, die normaal gezien een uurtje in het weekend erop mogen...

Maar nu worden ze hier zot, want ze kunnen er niet op en ook niets doen erop...

Doe er aub iets aan

Karolien
TUI: In het weekend komt niemand langs van Proximus zelf hier op het forum
voor technische en administratieve problemen kun je wel in het weekend bellen naar het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk (administratieve vragen niet op zondag)
Hallo, hier hetzelfde probleem.
Studio 100 go app op Android tablet (van studio 100) maar ik kan niet op de login knop drukken voor mijn go pass in te vullen.
Reputatie 7
Badge +3
@Ruben9876
@karolienake

We zullen dit doorsturen naar Studio 100

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

Geert
Reputatie 7
Badge +3
@karolienake

we hebben dit doorgestuurd naar Studio 100.

Geert
@GeertC

Heel erg bedankt!!!
Hier ook, alles werkt op de recorder maar op de app altijd slotjes.
@GeertC weet u al iets meer?

Nog steeds werkt het niet die studio 100 app

Met vriendelijke groeten,
Karolien De Loenen

Bij wie is dit ondertussen opgelost?

Heb hetzelfde probleem. 

Proximus heeft het doorgestuurd naar studio 100 maar werkt nog steeds niet.

Beste,

Hier juist hetzelfde probleem. bij het aanmelden op de login pagina wil hij niet meer verder laden.

ondertussen geprobeerd van inloggen op de site van studio100 zelf niet via de APP dan lukt alles.

het probleem ligt volgens mij bij de APP. na de update van enkele dagen geleden is dit nog steeds niet verholpen. dit is zeer vervelende als je kleine mannen hebt zonder geduld. betalen voor iets wat niet werkt en dit al enige tijd aan de hand is. 

Kom aub snel met een oplossing want dit is geen gezonde reclame.

 

alvast bedankt voor het bekijken naar een spoedige en degelijke oplossing van dit probleem.

TUI: pas na het weekend nemen de mensen van het Proximus forumteam hier de draad terug op.

Reputatie 7
Badge +3

@Lorenzo B 

We zullen dit doorsturen naar Studio 100

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:
 

Geert

Reageer