Ik kan geen enkel opgenomen of live programma bekijken via pickx. Niet via android gsm en niet via pc.
Telkens een foutmelding dat de streaming niet beschikbaar is...
Ik kan geen enkel opgenomen of live programma bekijken via pickx. Niet via android gsm en niet via pc.
Telkens een foutmelding dat de streaming niet beschikbaar is...
De"specialisten"zijn er al maanden mee bezig. Of je kan zeggen de Pickx APP staat niet op punt en het interesseert Proximus niey
Ik kan geen enkel opgenomen of live programma bekijken via pickx. Niet via android gsm en niet via pc.
Telkens een foutmelding dat de streaming niet beschikbaar is...
ik heb nochtans geen probleem op mijn ipad en android smartphone ook niet.
Als je natuurlijk onlangs nog maar klant geworden bent kan het zijn dat de koppeling nog niet gebeurd is.
Zie je bvb via MyProximus → MyProximus/Producten “Proximus Pickx app” vermeld staan.
PS: De Proximus forummedewerkers komen hier tijdens het weekend niet langs.
al heel lang klant al vaak geklaagt op dit forum geschat met Proximus, gebeld …
Niets helpt
Ja ik weet natuurlijk ook de reden niet niet waarom je (en ook bij nog anderen) daarmee zoveel problemen ondervindt, maar in ieder geval valt dit bij mij heel goed mee en heb ik geen enkele reden van klagen, anders zou ik het ook doen
Wij zijn al heel lang klant.
En neen, via pc/laptop lukt ook niet..
Ik kan alleen maar hopen dat maandag iemand van Proximus je kan verder helpen en ook kunnen natrekken of instellingen correct zijn.
Daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.