Hallo,
Ik heb sinds gisteren storingen op de zenders NPO 1 NPO 2 en NPO 3. Alle andere zenders werken normaal. Decoder al heropgestart maar zonder resultaat. Iemand nog met dit probleem?
Groetjes,
Moesty
Hallo,
Ik heb sinds gisteren storingen op de zenders NPO 1 NPO 2 en NPO 3. Alle andere zenders werken normaal. Decoder al heropgestart maar zonder resultaat. Iemand nog met dit probleem?
Groetjes,
Moesty
Vandaag ook nog en nog een paar anderen zijn vandaag nog in storing.
Heb gebeld met Proximus technische ondersteuning, blijkbaar zijn er servers overbelast , wat ook problemen kan geven voor Proximus TV via de Android decoder V7. Kreeg ik als uitleg.
En dit terwijl ik reeds enkele dagen geleden had gemeld aan Proximus dat er problemen waren met hun Pickx App. Ze nemen meldingen van de klant nooit ernstig . Voilà nu is het weekend en hun systeem crasht.
Triestige zaak aan het worden Proximus !!!!!!!
bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.
V7 is nog een ander verhaal omdat die op de pickx-app draait, ander streaming platform.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.