Skip to main content
Beste,



al weken hebben wij dagelijks storingen tijdens het tv kijken, beeld blijft stil staan, of is volledig gestoort. Het gebeurt dagelijks en om de enkele minuten. We hebben al van alles geprobeerd met loskoppelen, alles uitschakelen (modem etc) en terug opstarten, maar niks helpt.

Kan daar aub iets aan gedaan worden?
Als de Proximus helpdesk 0800 22 800 op de lange duur geen oplossing kan aanbieden en het heropstarten/resetten van je toestellen geen oplossing biedt, dan zou je best zelf eens een gratis happyhouse technieker laten langskomen om alles eens grondig te komen nakijken, die kun zelf aanvragen via deze link

>

http://proximus.be/happyhouse



PS: morgen op een zondag wordt er normaal niet gereageerd op et forum door de mensen van het proximus team, maar ze zijn wel op zondag bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800.
Hey Roswitha,



Kan je even via volgende link je lijn- of klantennummer sturen?

Dan kijk ik even de metingen voor je na.



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Groetjes,

Wenzel

Beste,

Dit hebben wij ook al een paar dagen voor echt niet zo leuk. Toch staat alles zoals het hoort. We zijn al sinds afgelopen zondag bezig met Proximus. Tal van keren alles uit en aan gedaan de nodige ondersteuning van proximus maar het helpt allemaal niet…

Groeten,

Kim


indien ze van proximus uit al alles voorgesteld hebben om de toestellen te herstarten en te resetten en dit allaemaal niks opgelost heeft dan kun je beroep doen op een gratis technieker die bij u kan langskomen om alles eens te analyseren.
Deze kun je zelf aanvragen via deze link > http://proximus.be/happyhouse 

Maar daar kun je ook de covid19 maatregels lezen.


Ik heb net de helpdesk aan de lijn gekregen en ik ben best tevreden! Heel vriendelijk en luisterend team!


Ondervind je nu dan nog problemen ?


Reageer