Vraag

storing tv

  • 6 February 2022
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Wij hebben al  weken  storingen op TV, het beeld stopt zeer regelmatig enkel seconden plus blokjes en strepen, heb al alles gedaan wat mogelijk is en contact genomen met Proximus  , volgens Proximus hebben ze de lijn gecontroleerd en is er geen probleem en daar moet ik het dan mee doen ? 

veranderen van provider zal dan blijkbaar de enige oplossing zijn vermoed ik.


4 reacties

is je decoder rechtstreeks aangesloten aan de bbox via een utp netwerkkabel, want draadloze oplossingen die soms gebruikt worden als verbinding tussen bbox en decoder kunnen hiervan ook de oorzaak zijn.

Als je contact gehad hebt met proximus en ze reeds alles hebben laten resetten dan kun je zelf er niet veel meer aan doen.

Maar morgen komen de proximus forummedewerkers terug langs en dan kunnen zij beslissen of het nodig is van een technieker te sturen om eens alles grondig na te trekken.

Reputatie 1
Badge

Beste ,

Netwerk is draadloos, ik heb dat al een 10 tal jaar en vroeger nooit geen probleem mee gehad .

Bedankt voor uw reactie. 

Mvg

Walter

En de proximus medewerkers hebben je de toestellen laten herstarten  (of zelfs te resetten)

Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Reputatie 7
Badge +1

Beste ,

Netwerk is draadloos, ik heb dat al een 10 tal jaar en vroeger nooit geen probleem mee gehad .

Bedankt voor uw reactie. 

Mvg

Walter

@walter_065. Hier is een soort topic over geweest “Problemen met TV, haperen, blokjes, tv even weg, tv gids blijft hangen, opnames komen, niet altijd door”. Weet niet wat voor decoder je hebt. Lees dit eens door misschien vindt je iets 😷🤔 Bij mij is het vanzelf weggegaan. Heb een V5 decoder met harde schijf. Bij mij is het wel niet draadloos. 🤗

Reageer